خبرگزاری کار ایران

از سری مسابقات المپیاد کارگری کشور

نفرات برتر رقابت های کاراته المپیاد ورزشی کارگران کشور مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۷۴

در رقابت های کاراته بخش کاتای این رقابت ها، محمدرضا باتوانی از اصفهان مدال طلا را به گردن آوزریخت و رضا زارع از شیراز مدال نقره را به گردن آوریخت.

نفرات برتر رقابت های کاتا و کومیته رشته ورزشی کاراته اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، در رقابت های کاراته بخش کاتای این رقابت ها، محمدرضا باتوانی از اصفهان مدال طلا را به گردن آوزریخت و رضا زارع از شیراز مدال نقره را به گردن آوریخت.

در بخش کومیته نیز، تیم تهران با کسب ۳ مدال طلا و ۳ نقره بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم قم با ۲ طلا و ۲ برنز نایب قهرمان شد و تیم اصفهان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز به قرار گرفتن بر سکوی سوم این رقابت ها اکتفا کرد.

در رقابت های تکواندو این رقابت ها تیم های قم، اصفهان، تهران، مازندران، همدان، یزد، خوزستان، خراسان شمالی، زنجان، چهارمحال و بختیاری، البرز، بوشهر، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، مرکزی، هرمزگان و آذربایجان شرقی حضور داشتند.

المپاد ورزشی کارگری کشور، تا روز شنبه در مازندران برگزار می شود که این دوره از مسابقات یک هزار و ۹۹۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور، یک هزار و ۶۵۵ ورزشکار مرد و ۳۳۵ ورزشکار زن در ۲۳ رشته ورزشی حضور دارند.

دو و میدانی، تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال ساحلی، فوتبال، جودو، دوچرخه سواری، فوتسال، هندبال، والیبال سالنی، وزنه برداری، بدن سازی، شطرنج، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، شنا، اسکواش، کوه نوردی، ژیمناستیک، بدمینتون و آمادگی جسمانی دیگر رشته های این دوره از مسایقات می باشد.

در این دوره از مسابقات، کارگران مرد در ۱۹ رشته و کارگران زن در پنج رشته به رقابت می پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز