خبرگزاری کار ایران

رکورد ملی رشته آمادگی جسمانی در المپیاد کارگران کشور جابه جا می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۰۳

رکوردهای ثبت شده ورزشکاران کارگر در مقدماتی این المپیاد که چند ماه گذشته در استان های کشور برگزار شد، فاصله اندکی با رکوردهای ملی داشت.

عضو تیم دوومیدانی بانوان مازندران در اولین المپیاد ورزش کارگری کشور گفت: همه ۹۰ ورزشکار شرکت کننده در رشته آمادگی جسمانی المپیاد کارگران، مدعی جابه جا کردن رکورد جدید ملی هستند.

" حلیمه محمودی " ‌ اظهار کرد: رکوردهای ثبت شده ورزشکاران کارگر در مقدماتی این المپیاد که چند ماه گذشته در استان های کشور برگزار شد، فاصله اندکی با رکوردهای ملی داشت.

وی بیان کرد: سطح مسابقات رشته آمادگی جسمانی این رقابت ها بالاتر از سطح انتظار است و با توجه به آمادگی فراوان نفرات شرکت کننده، انتظار برگزاری مسابقات با کیفیت فنی بالا دور از انتظار نیست.

عضو تیم دوومیدانی مازندران در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگری کشور افزود: ورزشکاران رشته آمادگی جسمانی این رقابت ها در ۵ ماده آمادگی جسمانی و یک ماده دوی ۵۴۰ متر به مدت دو روز با هم مسابقه می دهند که امیدوارم بتوانم با کسب مدال، این رقابت ها را به پایان برسانم.

محمودی ادامه داد: رقابت های آمادگی جسمانی این المپیاد در سه رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال، ۳۰ تا ۴۰ سال و ۴۰ تا ۵۰ سال برگزار می شود که ورزشکاران روز جمعه در بخش آمادگی جسمانی و روز شنبه در ماده دو ۵۴۰ متر با هم رقابت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز