خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران:

۱۵ دستگاه پل عابر پیاده در محورهای فرعی مازندران احداثخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۴۶

این اداره‌کل به‌منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و عبور عابرین پیاده احداث۱۵ دستگاه پل عابر را در محورهای فرعی مازندران از طریق بخش خصوصی در دستور کار خود دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از احداث۱۵ دستگاه پل عابر پیاده در محورهای فرعی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران، احمد آفرین محمدزاده گفت: این اداره‌کل به‌منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و عبور عابرین پیاده احداث۱۵ دستگاه پل عابر را در محورهای فرعی مازندران از طریق بخش خصوصی در دستور کار خود دارد.

وی تصریح کرد: این پل‌ها در محورهای ساری - کیاسر(منطقه شکتا)، ساری – جویبار(منطقه عیسی‌خندق)، بهنمیر – بابلسر(باقرتنگه)، بابل – آمل(جاده قدیم گنج‌افروز)، بابل آمل قدیم(منطقه متی‌کلا)، کمربندی نوشهر(میدان‌بار)، کمربندی تنکابن(کریم‌آباد)، کمربندی نوشهر - نور(خیرودکنار)، محمودآباد - خیرود(عزت‌آباد)، بابل - آمل(دابودشت)، آمل هراز(چلاو)، نوشهر - نور(انارور)، کمربندی نوشهر(ستارخان)، نوشهر - نور(علی‌آباد عسگرخان) و ساری – قائم‌شهر(ستاد مدیریت بحران) احداثمی‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران خاطرنشان کرد: به‌منظور کاهش تلفات و جلوگیری از مرگ و میر عابران حاشیه جاده‌های پرتردد استان این اداره‌کل اقدامات بسیار مطلوبی در کاهش تلفات به‌عمل آورده‌ و کمیته‌های مکان‌یابی تشکیل و با شناسایی نقاط حادثه‌خیز نسبت به احداثپل‌های عابر پیاده با اعتبارات این اداره‌کل اقدام‌ شده‌ است.

محمدزاده با اشاره به مسئولیت‌های اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گفت: بررسی ابعاد اقتصادی و سرمایه‌گذاری، بازاریابی و واگذاری غرفه‌های تجاری، ترغیب بخش خصوصی به مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی، ساخت و بهره‌برداری از پل‌های عابر پیاده در جاده‌های سراسر استان را از جمله وظایف این اداره‌کل در بخش حمل و نقل جاده‌ای برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز