خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

آستراخان روسیه علاقه مند به واردات محصولات تولیدی مازندران به این استان است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۶۴

با برگزاری جلسات متعدد در استان مازندران بخش دولتی و خصوصی مازندران را برای حضور در این سفر آماده کرده تا بتوانیم زمینه همکاری مناسبی در مباحثفرهنگی، اقتصادی و سیاسی فراهم شود.

استاندار مازندران گفت: برنامه ریزی برای ایجاد سرای تجاری مازندران در برنامه کاری قرار گرفت و مقدمات اولیه ایجاد این مرکز در این استان فراهم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، ربیع فلاح هدف از سفر هیئت تجاری مازندران به آستراخان روسیه از پاسخ به مسافرت هیئت استاندار آستراخان که در اردیبهشت ماه برگزار شد اعلام کرد و گفت: در سفر هیئت تجاری آستارخان به مازندران تفاهمنامه‌های تبادل همکاری منعقد شد.

وی تصریح کرد: پس از سفر هیئت روسی به مازندران کمیته‌های مختلفی در استان مازندران تشکیل شد که موضوع سفر هیئت را مورد ارزیابی قرار داده تا بتوانیم زمینه مناسب ارتباط تجاری سیاسی و اقتصادی بین دو استان و روسیه فراهم شود.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: با برگزاری جلسات متعدد در استان مازندران بخش دولتی و خصوصی مازندران را برای حضور در این سفر آماده کرده تا بتوانیم زمینه همکاری مناسبی در مباحثفرهنگی، اقتصادی و سیاسی فراهم شود.

وی درباره مهمترین بند تفاهمنامه منعقد شده در مازندران علاقه مندی مسئولان آستراخان به بهره برداری از تولیدات کشاورزی و دامی اعلام کرد و گفت: مسئولان این استان علاقه به واردات محصولات تولیدی مازندران به این استان هستند.

ربیع فلاح در ادامه از برنامه ریزی برای ایجاد مکانی برای توسعه تجاری دو کشور در آستراخان اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی برای ایجاد سرای تجاری مازندران در برنامه کاری قرار گرفت و مقدمات اولیه ایجاد این مرکز در این استان فراهم شد.

وی بیان داشت: با ایجاد این مرکز روابط تجاری دو کشور تسهیل و تلاش داریم هر آنچه که در توان داریم زمینه همکاری دوجانبه را فراهم کنیم.

استاندار مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: با بررسی مشکلات و موانع قانونی تلاش داریم که مقررات دو جانبه برای تسهیل ارتباط تجاری دو کشور فراهم کنیم.

وی مهمترین مباحثقابل پیگیری در این سفر را پیگیری برای ایجاد قرنطینه، ایجاد زیر ساخت در بنادر دو طرف اعلام کرد و گفت: رفع موانع تجاری دو طرف نیاز به پیگیری ملی و منطقه‌ای دارد که در این سفر در برنامه کاری قرار می‎ گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز