خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار رامسر:

ملت ایران پایبند آرمان های انقلابی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۹۶

همه مسولان با هدف خدمت هرچه بیشتر به مردم مسولیت را پذیرفته اند و ارتباط آنها با مردم باید بیشتر، آسان تر و مشکلات را حل نمایند.

معاون فرماندار رامسر گفت: ملت ایران اسلامی پشتیبان ولایت فقیه، ادامه دهنده مسیر امام، شهدا و پایبندبه آرمان های انقلابی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری شهرستان رامسر محمد آزاد و در جمع مسولان واحدهای مختلف فرمانداری افزود: نظام جمهوری اسلامی در حالی سی و ششمین سالگرد پیروزی خودراجشن می گیرد که سنگین ترین فشارها، دشمنی ها و تحریم ها را مقتدرانه پشت سرگذاشته است.

وی بیان داشت: ترورها، ۸ سال دفاع مقدس، تحریم ها و ایجاد موانع بسیار پیش روی دستاوردهای صلح آمیز هسته ای، تهاجم سنگین فرهنگی، تروردانشمندان هسته ای از جمله این دشمنی های تمام عیار بود.

وی تاکید نمود: خوشبختانه در سایه لطف الهی، ولایت فقیه و تلاش مسولان و بصیرت انقلابی مردم ایران اسلامی همه این دشمنی ها را از سرگذرانده و پیروز میدان است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی معادلات خاورمیانه را دگرگون و امروز استکبار جهانی به این نتیجه رسیده بدون ایران نمی تواند مشکلات خاورمیانه را حل نماید.

معاون فرماندار رامسر در بخش دیگری با سپاس از تلاش های فرماندار و یکایک اعضای ستاد دهه فجر شهرستان گفت: ملاقات مردم با مسولان به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان از ساعت ۹ صبح سه شنبه ۲۱ بهمن ماه سالجاری در مصلی امام جواد(ع) شهر رامسر برگزار می شود.

وی اظهار داشت: همه مسولان با هدف خدمت هرچه بیشتر به مردم مسولیت را پذیرفته اند و ارتباط آنها با مردم باید بیشتر، آسان تر و مشکلات را حل نمایند.

وی ادامه داد: برنامه دیدار مردم با مسولان بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و روسای ادارات، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی باید در این روز به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی نمایند.

آزاد با تقدیر از همراهی و پشتیبانی های امام جمعه شهرستان رامسر تصریح نمود که با فضای همدلی و صمیمیت باید در جهت اعتلای نام پر آوازه رامسر گام برداشت.

وی در پایان مسولیت یکایک واحدهای مختلف فرمانداری شهرستان را بسیار مهم برشمرد و بر هماهنگی و تعامل روسای ادارات با مجموعه فرمانداری شهرستان تاکید نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز