خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام ا.. دهه فجر:

فاز یک افزایش تولید آلوم در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران مورد بهره برداری قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۸۷

باید در شرایط کنونی که شرکت های داخلی بدلیل وجود تحریم های ناجوانمردانه در فشار قرار دارند، میبایست زمینه توسعه صنایع داخلی بیش از پیش فراهم گردد.

فاز یک افزایش تولید آلوم در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در این مراسم که مدیر عامل، معاونین و کارکنان این مجموعه صنعتی حضور داشتند، ظرفیت تولید آلوم از ۱۸ تن در روز به ۲۷ تن افزایش یافت.

در این مراسم دکتر روغنی مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن تاکید بر استفاده از زیر ساخت های موجود، تکیه بر داشته های صنایع داخلی را بسیار با اهمیت دانست و افزود: باید در شرایط کنونی که شرکت های داخلی بدلیل وجود تحریم های ناجوانمردانه در فشار قرار دارند، میبایست زمینه توسعه صنایع داخلی بیش از پیش فراهم گردد.

روغنی توانمندی کارشناسان داخلی را ستودنی دانست و بر حل مشکلات داخلی از طریق حفظ دستاوردهای موجود تاکید ورزید.

وی تصریح کرد: این در حالی است که این مقدار تولید نسبت به تولید مشابه در سال ۹۲ از ۵۰% افزایش برخوردار بوده و با اتمام فاز دوم این طرح، ضمن دستیابی به مقدار ۴۵ تن آلوم در روز، این شرکت قادر خواهد بود تا بخش زیادی از محصول خود را روانه بازار نماید.

قابل ذکر است: درانتهای مراسم از کارکنان واحد تولید آلوم با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز