خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

خدمت به مردم منتهی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۴۸

هر کس مدعی است که کارت بازرگانی خلاف و غیرقانونی صادر شد با ارائه مستندات، نسبت به ابطال کارت اقدام می شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: تا ۱۱ بهمن ماه ۲۹۱ کارت عضویت و ۸۸۰ فقره کارت بازرگانی در استان داریم و کلیه کارت هایی بازرگانی از ۱۸ اسفندماه قبل از سال گذشته صادر شده باشد می توانند در انتخابات رای دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، غلامرضا عشریه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح اقدامات دبیرخانه هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ساری، با بیان اینکه از مجموع ۵۳ ثبت نام کننده شش نفر تاکنون انصراف داده اند گفت: شمار شرکت کنندگان نسبت به دوره قبل افزایش نداشته است.

وی با اظهار اینکه، در حوزه های صنعت، معدن و بازرگانی در مجموع ۱۵ نفر به عنوان اعضای هیئت نمایندگان اتاق ساری انتخاب می شوند، گفت: در حوزه صنعت ۱۷، بازرگانی ۲۲، کشاورزی ۱۱ و معدن سه نفر در بخش معدن ثبت نام کردند که شمار ثبت نام کنندگان بخش معدن به حدنصاب نرسیدند.

عشریه با بیان اینکه در مجموع ۴۷ نفر برای ششمین دوره انتخابات اتاق ساری ثبت نام کردند گفت: کار بررسی صحیت نامزدها از امروز آغاز می شود.

وی گفت: تا ۱۱ بهمن ماه ۲۹۱ کارت عضویت و ۸۸۰ فقره کارت بازرگانی در استان داریم و کلیه کارت هایی بازرگانی از ۱۸ اسفندماه قبل از سال گذشته صادر شده باشد می توانند در انتخابات رای دهند.

عشریه به جدول برنامه انتخابات اشاره کرد و گفت: تبلیغات نامزدها از ۱۰ تا ۱۷ اسفندماه انجام و انتخابات ۱۸ اسفدماه در اتاق بازرگانی برگزار می شود و بین ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه نیز آرا اعلام می شود.

دبیر هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد: هیئت نظارت برانتخاب تشکیل شده است از شروع ثبت نام نامزدها از ۴ تا ۱۱ بهمن ماه خبر داد.

وی با بیان اینکه دوره چهارساله را پشت سر گذاشتیم، یادآور شد: ۱۵ نفر به عنوان اعضای هیئت اتاق نمایندگان ساری انتخاب می شوند.

عشریه اظهار داشت: فعالان اقتصادی باید تلاش کنند به انتخابات نحو احسن ماموریتها را انجام دهند زیرا مردم شایسته بهترین خدمات هستند و خدمت به مردم منتهی ندارد و باید با تمام توان در خدمت مردم استان باشیم و از ظرفیتهای موجود استفاده کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: کلیه کارتهای بازرگانی که تاریخ صدور آن قبل از ۱۸ اسفندماه ۹۲ باشد می توانند در انتخابات شرکت می کنند.

عشریه، با بیان انکه همه کسانیکه دارای کارت بازرگانی هستند جزو تولید کنندگان هستند، نامیدن آنان به عنوان فراریان مالیاتی درست نیست زیرا صادرکنندگان و تجار فراریان مالیاتی نیستند بلکه طلبکاران مالیاتی هستند.

وی با بیان اینکه، برگزاری انتخابات سالم از مهمترین اهداف است، یادآور شد: ملاک و معیار ما در برگزاری انتخابات قانون است.

رییس اتاق بازرگانی مازندران، با عنوان اینکه تولیدگرنما و صادرگرنما را باید معرفی کرد گفت: همه فرآیندهای قانونی برای برگزاری انتخابات سالم را در دستور کار قرار می دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد: هر کس مدعی است که کارت بازرگانی خلاف و غیرقانونی صادر شد با ارائه مستندات، نسبت به ابطال کارت اقدام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز