خبرگزاری کار ایران

بابایی کارنامی:

مازندران پیشگام اجرای طرح های کاهش حوادثناشی از کار در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۰۸

استان مازندران در سال های اخیر از لحاظ کمی و کیفی از استان های برتر در زمینه ایمنی و بازرسی کار بوده که این مهم مورد تأیید مسئولان حوزه بازرسی کار وزارتخانه می باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در جهت کاهش حوادثناشی از کار و ارتقاء فرهنگ ایمنی در استان مازندران همیشه پیشگام خواهیم بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل، علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران عصر امروز در جلسه توجیهی اجرای مدل خود بازرسی درون کارگاهی در استان اظهار داشت: استان مازندران در سال های اخیر از لحاظ کمی و کیفی از استان های برتر در زمینه ایمنی و بازرسی کار بوده که این مهم مورد تأیید مسئولان حوزه بازرسی کار وزارتخانه می باشد.

وی افزود: برنامه مستمر ما حرکت به سمت کیفی سازی در این حوزه بوسیله آموزش و توانمند سازی نیروهای انسانی و کارگران و کارفرمایان می باشد.

بابایی کارنامی خاطر نشان کرد: بر مدار آموزش باقی و پایدار حرکت خواهیم نمود و اثر بخشی آن را در استان شاهد خواهیم بود.
این مسئول با تأکید بر ضرورت توجه به کارگاههای ساختمانی تصریح کرد: با همکاری نظام مهندسی ساختمان برنامه هایی از قبیل آموزش ایمنی به کارگران و پیمانکاران و همچنین اجرای سند راهبردی کاهش حوادثساختمانی بدنبال کاهش ویژه حوادثدر این کارگاهها هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای مدل خود بازرسی درون کارگاهی در استان افزود: ارتقاء سطح ایمنی و فرهنگ ایمنی و کاهش حوادثناشی از کار را در استان با اجرای این طرح با جدیت پیگیری می نماییم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطر نشان کرد: در این طرح یک افسر ایمنی در کارگاههای استان خواهیم داشت.
وی در پایان گفت: پیشگامی و انتخاب مازندران در اجرای مدل خود بازرسی درون کارگاهی گواه پیشرو و برتر بودن استان در سطح کشور در مبحثبازرسی و ایمنی کار می باشد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز