خبرگزاری کار ایران

رییس امور توزیع برق بابلسر:

۲۹پروژه برق‌رسانی در دهه‌فجر بهره برداری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۳۵

احداثروشنایی معابر در بهنمیر، اجاکسر، بالا احمدکلا، مقری‌کلا و نصب برج نوری در سه راه نصرت‌کلا را از جمله اهم پروژه‌های قابل بهره‌برداری در ایام‌الله دهه فجر است

مدیر امور برق بابلسر از افتتاح و بهره‌برداری از ۲۹ پروژه شهری و روستایی امور برق در این شهرستان با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال در ایام‌الله دهه‌ فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن حبیب‌پور‌کاشی عمده پروژه های قابل افتتاح امور برق این شهرستان را روشنایی معابر خواند و اظهار کرد: اعتبار هزینه‌ شده برای اجرای این پروژه‌ها نیز از محل اعتبارات نماینده مجلس و شرکت توزیع برق بوده است.

وی با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر ۲۹ پروژه شهری و روستایی در بابلسر افتتاح می‌شود، افزود: مبلغ هزینه‌ شده برای این پروژه‌ها نیز ۹ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال است.

مدیر امور برق بابلسر، برق‌رسانی مطمئن، رفع حریم‌ شبکه‌ها، کاهش خاموشی‌های ناخواسته، افزایش قابلیت مانور، تعادل بارفیدرها و افزایش قابلیت اطمینان شبکه و برق‌رسانی به متقاضیان جدید را از مهم‌ترین اهداف اجرایی کردن این پروژه‌ها عنوان کرد.

وی همچنین احداثروشنایی معابر در بهنمیر، اجاکسر، بالا احمدکلا، مقری‌کلا و نصب برج نوری در سه راه نصرت‌کلا را از جمله اهم پروژه‌های قابل بهره‌برداری در ایام‌الله دهه فجر دانست.

حبیب‌پور‌کاشی در پایان به اصلاح و بهینه‌سازی در شهرک قائم(عج)، کاله، شورک و کامران بیشه و… اشاره کرد و گفت: در بحثتوسعه شهری و روستایی و تأمین برق متقاضیان نیز اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز