خبرگزاری کار ایران

فرماندار چالوس:

مدیران دستگاه های اجرایی به صورت جدی پیگیری های لازم را برای اتمام پروژه ها داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۰۹

با رویکرد دولت جدید و حمایت دستگاه های قضایی اقدامات موثری در عرصه پیشگیری از انجام ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته و در همین راستا از مسئولین قضایی و متولیان امر تقدیر و تشکر نمود.

نهمین جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با حضور فرماندار وبخشدار مرکزی چالوس، امام جمعه و بخشدار مرزن آباد و کلیه روسای ادارات، نهادها و دستگاه هایاجرایی در فرمانداری شهرستان چالوس تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، فرماندار چالوس در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء شورای اداری شهرستان چالوس با اشاره به مهم ترین رویداد و مناسبت ماه جاری، ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: پیامبر بزرگوار اسلام الگو و اسوه اخلاق و مهرورزی بود و همه مسلمانان با تاسی از آن بزرگوار و جانشینان صالح او می بایست با حسن خلق و برخورد شاسته با یکدیگر در ساختن جامعه ای توام با مهر و عطوفت کوشا باشند.

زندی گفت: همه مسئولین فرصت به دست آمده برای خدمتگزاری به مردم را غنیمت شمرده و از فرصت خدمتگزاری به دست آمده در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

فرماندار چالوس با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید و اقدامات عقلایی این دولت در عرصه سیاست داخلی و سیاست خارجی گفت: در حوزه سیاست خارجی تیم مذاکره کننده ایرانی با حمایت های مقام معظم رهبری اقدامات موثری را انجام داده و علی رغم فشارهای وارده از سوی معاندین و دشمنان نظام دولت تدبیر و امید پیگیر خواسته ها و مطالبات به حق مردم در عرصه جهانی است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز اقدامات موثری انجام شد که طرح تحول نظام سلامت و طرح پوشش بیمه ای که به واسطه آن همه مردم تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند از جمله این اقدامات به شمار می رود.

زندی با اشاره به تخصیص ۷۵ درصدی اعتبارت تاکید کرد: همه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی به صورت جدی پیگیری های لازم را برای اتمام پروژه ها داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه راهیان نور تاکید کرد اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی تنها مختص به سپاه پاسداران نیست بلکه با توجه به ضرورت آشناسازی نسل جوان با ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس، همه نهادها و دستگاه های اجرایی در این امر دخیل هستند.

زندی گفت: با رویکرد دولت جدید و حمایت دستگاه های قضایی اقدامات موثری در عرصه پیشگیری از انجام ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته و در همین راستا از مسئولین قضایی و متولیان امر تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این جلسه از زحمات و تلاش های ریاست اداره منابع طبیعی شهرستان چالوسبواسطه جدیت در برخورد با مقوله زمین خواری و اجرای احکام قضایی و آزادسازی سطح وسیعی از اراضی ملی و انفالو رییس بانک کشاورزی این شهرستان بواسطه جدیت در جذب و توزیع اعتبارات و تسهیلات سرمازدگی و برف به شهروندان تقدیر و تشکر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز