خبرگزاری کار ایران

به گزارش ایلنا؛

تلاش ها جهت رفع بلاتکلیفی زمین اداره ورزش و جوانان آمل نتیجه داد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۲۵

پس از اجرای این تصمیم با حضور کارشناسان وارثان، دستگاه قضایی، ورزش‌وجوانان شهرستان آمل و دیگر مدعیان زمین که سهم خود را به تربیت‌بدنی فروختند برای تعیین سند به این نهاد اقدام شود.

با گذشت سال‌های سال بر مدعی‌العموم شدن صاحبانی بر زمین تربیت‌بدنی این امر مورد دغدغه بسیاری از مسئولان و مدیران شده بود که با نشست‌ها و جلسات متعدد سعی بر رفع این مشکلات گام برداشتندکه تاکنون به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند.

اما در آخرین جلسه با تلاش فرمانداری ویژه آمل به اتفاق وکلا و وارثان مرحوم راحمی و رنجبر، موکل مرحوم ثقفی برای رسیدگی به امور وقفی زمین به نام نیت واقف، متولی امور ورزش‌وجوانان استان مازندران و شهرستان آمل، رئیس ثبت و اسناد آمل، معاونت اطلاعات این شهرستان سعی بر برقراری صلح و آرامش قبل از اجرای هرحکم قضایی شدند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل، وکلای وارثان مرحومان رنجبر و راحمی برگزاری این جلسه را مناسب و خواستار صلح و آرامش از سوی مسئولان ورزش و جوانان استان شدند و گفتند: موکلان این زمین از سال ۳۷ تاکنون به مدت ۵۰ سال برای دریافت حق خود تلاش داشتند که به هر دلایلی به بن‌بست برخورد می‌کردند.

در شروع این جلسه معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل با ابراز تاسف از طولانی شدن یک مساله‌ای که می‌توانست سال‌های پیش رفع شود، افزود: امروز با گذشت ۵۰ سال از رسیدگی به این پرونده، تعامل خانواده‌های وارثان با دستگاه‌های اجرایی جای خرسندی است و باید برای به نتیجه رسیدن این مساله مدیران با جدیت تلاش داشته باشند.

غلامحسین شفیع‌زاده با بیان اینکه برای برطرف کردن تنش باید گام مثبتی برداشته شود، افزود: با توجه به وجود دستگاهی در این اراضی از سال‌های گذشته تاکنون مطمئنا نیت این نهاد برای عام‌المنفعه مردم و جوانان شهر بوده است.

وی اضافه کرد: اجرای حکم قلع و قمع برای طرفین موثر نخواهد بود و می‌توان با نشست، تعامل و مذاکره به نتیجه مناسبی رسید.

شفیع‌زاده برای برطرف کردن این مسئله چندین ساله خواستار تشکیل هیات کارشناسی مرزالطرفین از سوی وارثان، دستگاه قضایی و تربیت‌بدنی شد و گفت: در این امر مهمترین راهکار تمکین و تعامل بین طرفین است تا با یک تصمیم‌گیری جدی یک نتیجه رضایت‌بخشی دست یابند.

معاون فرماندار ویژه آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه وجود مشکلات و طولانی شدن آن برای این شهرستان شایسته مسئولان امر نیست و به سو مدیریت مدیران گذشته برمی‌گردد، افزود: هم‌اکنون با توجه به سهم موقوفه سهم این امور مشخص شده و با تصمیم‌گیری از سوی شورای تامین ۶ هزار زمین پشت ساختمان نشاط به امورموقوفه تعیین می‌شود و با رضایت موکل ثقفی و اداره اوقاف به تربیت‌بدنی اجاره داده می‌شود تا براساس وصیت مرحوم واقف، سهم آن صرف امور خیریه خاص و عام شود.

سیدجعفر رسولی ادامه داد: براساس تصمیم‌گیری اعضای شورای تامین ۲ هزار از اراضی در قسمت شرقی این ۲۸ هزار مترمربع به وارثان مرحومان رنجبر و ثقفی داده می‌شود تا به خواسته خودشان برای ساخت پروژه تجاری اقدام کنند.

وی عنوان کرد: پس از اجرای این تصمیم با حضور کارشناسان وارثان، دستگاه قضایی، ورزش‌وجوانان شهرستان آمل و دیگر مدعیان زمین که سهم خود را به تربیت‌بدنی فروختند برای تعیین سند به این نهاد اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز