خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران:

باید با شناخت جنگ نرم، اقداماتی متناسب با این تهدیدات در سطح شهرستان اتخاذ کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۶۱

باید به گونه ای اقدام شود که همگان الزامات پدافند غیرعامل را رعایت نمایند که یکی از الزامات رعایت مفاد قانون بند الف ماده ۲۱۵ و مبحث۲۱ مقررات ملی ساختمان در کلیه ی بخشهای زیر ساختی و ساخت و ساز می باشد که به ویژه توجه شهرداریها و دهیاریها و سازمان نظام مهندسی ساختمان را می طلبد.

چهارمین جلسه ادواری دبیران کمیته های شهرستانی پدافند غیر عامل استان در محل اداره کل پدافند غیر عامل استانداری مازندران برگزار گردید.

به گزارش ایلنا، یدا… نبوی در این جلسه، با برشماری اقدامات پدافند غیر عامل بر اساس وجود تهدید فرهنگی اظهار داشت: اقدام پدافندی باید با رویکرد فرهنگی اتخاذگردد.

وی افزود: با نگاه اجمالی به تاریخ اسلام و ایران همه اقدامات فرهنگی ما در طول تاریخ برگرفته از نهضت عاشورا است و تنها راه موثر در مقابل هجمه فرهنگی دشمن تاسی به فرهنگ عاشورا، تقویت پایگاه های مردمی و استقرار فرهنگ عاشورایی در جامعه است.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مازندران با بیان اینکه نخبگان و شما بعنوان کارگزاران نظام محسوب می شوید تصریح کرد: باید با شناخت جنگ نرم وتهدیدات مردم محور اقداماتی را متناسب با این تهدیدات در سطح شهرستان اتخاذ نمائید.

نبوی گفت: از آنجا که استان مازندران جزء استانهای حادثه خیز تلقی می شود. ما باید اقداماتی انجام دهیم که فرایند مدیریت بحران را تسهیل نمائیم. لذا بهمین منظور، دبیران در راستای انجام این وظیفه از دستگاههای اجرایی برنامه بخواهند و دستگاههای اجرایی شهرستان باید در راستای مقابله با تهدیدات سناریوی مقابله ای را متناسب با تهدید احتمالی تهیه نمایند.

وی ادامه داد: باید به گونه ای اقدام شود که همگان الزامات پدافند غیرعامل را رعایت نمایند که یکی از الزامات رعایت مفاد قانون بند الف ماده ۲۱۵ و مبحث۲۱ مقررات ملی ساختمان در کلیه ی بخشهای زیر ساختی و ساخت و ساز می باشد که به ویژه توجه شهرداریها و دهیاریها و سازمان نظام مهندسی ساختمان را می طلبد.

در ادامه هریک از دبیران شهرستانی عملکرد شهرستان خود را ارائه نمودند و در پایان از دبیران کمیته های برتر شهرستانها در هفته پدافند غیر عامل تقدیر بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز