خبرگزاری کار ایران

عضو هیآت رئیسه دانشگاه پیام نور کشور خبرداد:

فاصله گرفتن تولید از دانشگاه منجر به افت محصولات و تولیدات میگردد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۰۹۹

چرا صنعت به دنبال ارزان خریدن است؟ چرا در صنعت رشد و پویایی وجود ندارد؟ هر سال کیفیت خودروهای کشور نزول پیدا می کند دلیلش فاصله گرفتن صنعت از دانشگاه است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه پژوهشهایی ارزشمند است که آسیب ها را شناسایی کرده و مشکلات موجود را مرتفع سازد گفت: در حاضر بیش ۲ هزار عنوان کتاب در دانشگاه پیام نور تولید شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت الاسلام حسینی در ششمین آئین گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در سالن اجتماعات باشگاه برق ساری با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم به بعضی از عناوین توجه بیشتری داشته یا آنها را در قرآن تکرار و یا به آن قسم یاد کرده است اظهار داشت: از جمله این عناوین مهم ابزار علم و دانش است که خداوند در قرآن به قلم قسم می خورد.

وی افزود: خداوند به یادگیری علم و دانش در قرآن بسیار تأکید کرد و حتی پیامبر اکرم(ص) فرمود: ایرانیان به دنبال علم حتی در ثریا هم خواهند رفت.

مشاور ریاست دانشگاه پیام نور و عضو هیآت رئیسه دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از دانشمندان ما حرف اول را در دنیا می زنند افزود: در شاخه علوم پزشکی کشور ما جزء کشورهای برتر محسوب می شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اگر چه نقد خوب است افزود: چرا صنعت به دنبال ارزان خریدن است؟ چرا در صنعت رشد و پویایی وجود ندارد؟ هر سال کیفیت خودروهای کشور نزول پیدا می کند دلیلش فاصله گرفتن صنعت از دانشگاه است.

وی ابراز داشت: دانشگاه پیام نور با ۲۵ سال قدمت، موفق شد تا بیش از ۵۰۰ واحد درسی در ۳۱ استان کشور ایجاد کند و دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاههای موفق در استان مازندران است.

مشاور ریاست دانشگاه پیام نور و عضو هیآت رئیسه دانشگاه پیام نور کشورافزود: اگر صنعت به سراغ پژوهشکده و دانشگا هها نمیاد شما به سمت صنعت رفته و و نیاز های آن را بررسی کنید.

وی در پایان از گنجانده شدن مقالات و در طرحهای فرهنگی در حوزه پژوهش خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز