خبرگزاری کار ایران

با سخنرانی رییس مجلس

همایش بزرگ یاد یاران در آمل برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۳۶

همایش بزرگ یاد یاران با محوریت شهدای ششم بهمن آمل با سخنرانی دکترعلی لاریجانی رییس مجلس در شهرستان آمل برگزار می شود.

همایش بزرگ یاد یاران، شهدای ششم بهمن آمل با سخنرانی دکترعلی لاریجانی رییس مجلس در شهرستان آمل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل، جلسه هم اندیشی همایش بزرگ یاد یاران، شهدای ششم بهمن آمل با حضور علی یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان آمل در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
علی یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این مراسم گفت: بعضی از کشورها در تاریخ خود الگوی مناسبی ندارند و از یک چیز قهرمان می سازند و به دنبال افسانه سازی هستند.
وی افزود: ایران اسلامی با داشتن علما، مفاخر دینی، سرداران شهید هنوز نتوانسته این بزرگواران را به نسل جوان انتقال دهد.
یونسی با بیان اینکه شهرستان آمل در زمینه علما علمی و دینی سر آمد دیگر شهر ها حتی در جهان است، خاطرنشان کرد: با وجود داشتن علما و اندیشمندان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و ششم بهمن زمینه ساز خیر برکت در تاریخ است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: جوانمردان و ایثارگرانی آمده و با ضدانقلاب جنگیدند ونیروهای نظامی تلاش های شوم دشمنان نظامی اسلامی را خنثی کرده اند.
به گزارش ایلنا، همایش بزرگ یاد یاران، شهدای ششم بهمن آمل با سخنرانی دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح روز پنجم بهمن ماه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز