خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی استان مازندران:

اعضاء شوراها، پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۱۵

اعضاء شورا با انتقال به موقع مشکلات مردم به مسئولین و پیگیری خواسته ها و مطالبات آنان نقش موثری در حل و رفع و تحقق مطالبات مردم دارند.

جلسه هم اندیشی شوراهای اسلامی شهر و بخش شهرستان چالوس با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی چالوس، رییس شورای اسلامی استان مازندران، رییس شورای اسلامی شهرستان چالوس و روسای شوراهای اسلامی شهر و بخش این شهرستان در فرمانداری چالوس تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، رییس شورای اسلامی استان مازندران در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت تعامل شوراهای اسلامی شهر و بخش در راستای رسیدگی به مشکلات مردم گفت: اعضاء شوراها به عنوان منتخبین مردم در واقع پل ارتباطی میان مردم و مسئولین می باشند.

افراشته گفت: با توجه به بعد مسافت غرب استان به مرکز استان مازندران حضور مدیران کل در این منطقه جهت تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم ضرورت دارد.

وی ضمن اعلام رضایتمندی از عملکرد اعضاء شوراهای اسلامی شهر و بخش شهرستان چالوس گفت: اعضاء شورا با انتقال به موقع مشکلات مردم به مسئولین و پیگیری خواسته ها و مطالبات آنان نقش موثری در حل و رفع و تحقق مطالبات مردم دارند.

فرماندار چالوس در این جلسه ضمن اعلام رضایتمندی از وفاق موجود بین اعضاء شوراهای اسلامی شهر و بخش مرزن آباد شوراها را کانال ارتباطی مابین مسئولین و مردم عنوان کرد که در انتقال مشکلات نقش موثری را ایفا می نمایند.

زندی گفت: شوراها به عنوان پارلمان کوچک در هر جامعه محسوب می شوند و به عنوان نمایندگان مرد مکلفند هستند کلیه مشکلات و مسائل جامعه را مورد توجه و رسیدگی قرار دهند.

وی همدلی و اتحاد را از عوامل پیشرفت هر منطقه ای برشمرد و اظهارداشت: شوراها بکوشند به دور از هرگونه منافع شخصی همه توان خود را در راه احقاق حق مردم و توسعه و پیشرفت مناطق مورد نظر بکار گیرند.

رییس شورای شهرستان چالوس ضمن تقدیر و تشکر از نگاه مثبت فرماندار چالوس به نهاد شورا ابراز امیدواری کرد که با تعامل مناسب اعضا شورا شهرستان با مجموعه مسئولین و در راس آن مجموعه فرمانداری بتوانند در تحقق و حل مشکلات و مطالبات مردم موثر باشند.

عقیل اکبرآبادی عضو شورای شهر چالوس نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور رییس شورای اسلامی استان مازندران در شهرستان چالوس گفت: تداوم برگزاری این جلسات به صورت فصلی و مطرح کردن و انعکاس مشکلات شهرستان به استان از جمله انتظارات اعضا شورای اسلامی شهرستان چالوس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز