خبرگزاری کار ایران

رییس هیئت تکواندو مازندران:

امکانات و زیرساخت های تکواندو به هیات های شهرستانی واگذار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۹۱

امکانات و زیرساخت های تکواندو به هیات های شهرستانی واگذار می شود تا در جهت بالندگی این رشته ورزشی در شهرستان ها تلاش شود.

رییس هیئت تکواندو مازندران گفت: امکانات و زیرساخت های تکواندو به هیات های شهرستانی واگذار می شود تا در جهت بالندگی این رشته ورزشی در شهرستان ها تلاش شود.

به گزارش ایلنا، فیض الله نفجم، چهارشنبه شب در نشست با رییس هیات و مربیان تکواندوی بهشهر، در اداره ورزش و جوانان این شهر افزود: یکی از ملاک های اصلی واگذاری امکانات و زیرساخت های تکواندو به هیات های شهرستانی، به روز شدن برنام. ه ها و عملکردها و برنامه ریزی مدون و تلاش برای رسیدن به پیشرفت و دروازه های موفقیت است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تکواندو مازندران از درخشش های مختلفی برخوردار است که کسب عنوان قهرمانی تکواندوکاران مازندرانی در رقابت های قهرمانی کشور که در هفته گذشته برگزار شد بیانگر قوت تکواندوکاران ما در مسابقات است که علی رغم همراه نبودن چند ورزشکار اصلی با تیم مازندران، خوشبختانه به موفقیت های خوبی دست یافتیم.

نفجم ادامه داد: مربیان باید در جهت شناساسس استعدادهای مختلف در این ورزش در باشگاههای مختلف شهرستان تلاش کنند.

رییس تکواندوی مازندران با تاکید بر توجه بیشتر به بخش پومسه در تکواندو و در باشگاههای مختلف گفت: باید در این بخش از این ورزش تکواندو نیز همچون هان مادانگ و کیوروگی و.. توانمند بوده و قهرمان پرور باشیم.

نفجم دلیل اصلی این افتخارآفرینی را تلاش مربیان سازنده شهرستانی در معرفی چهره های جدید تکواندو دانست و خواستار تلاش بیشتر مربیان بهشهری برای استعدادیابی از علاقمندان به این رشته شد.

عسکری اکبری رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر نیز گفت: بهشهردر زمینه ورزش تکواندو با توجه به دارا بودن مربیان مجرب و کارآمد در حد بالایی است که امیدواریم با جذب اسپانسرهای مالی در تقویت این ورزش تلاش بیشتری صورت گیرد.

عبدالرحمان قاسمی رییس هیئت تکواندو بهشهر نیز ادامه داد: برنامه ریزی های مختلفی در حال انجام است تا شاهد پیشرفت در تکواندوی بهشهر بوده و افتخارآفرینی بیشتری توسط ورزشکاران حاصل شود.

وی گفت: کشف استعدادها و ایجاد انگیزه درتکواندوکاران نیز از جمله برنامه هایی است که با قوت دنبال می شود تا در جهت رشد و شکوفایی و قهرمان پروری در تکواندو، با ایجاد اتحاد و همکاری همه جانبه به پیشرفتهای بیشتری دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز