خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

اکیپ های عملیاتی برق در محل های برگزاری و اسکان مسابقات کشتی باشگاههای جهان مستقر شدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۴۰

اکیپ های عملیاتی و گروههای فعال تعمیراتی با تجهیزات کامل از صبح امروز در محل های مرزی برگزاری مسابقات و اسکان کشتی گیران باشگاههای جهان در مازندران مستقر شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران عصر امروز از محل های برگزاری و اسکان کشتی گیران مسابقات باشگاههای جهان در جویبار و بابلسر بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از جویبار، مهندس منوچهر جعفری در حاشیه بازدید از محل های برگزاری و اسکان مسابقات کشتی باشگاههای جهان در مازندران از آمادگی کامل نیروهای عملیاتی و گروههای فعال تعمیراتی با تجهیزات کامل در محدوده مرزی ساری، جویبار، بابلسر، قائمشهر و سیمرغ خبر داد.

وی افزود: اکیپ های عملیاتی و گروههای فعال تعمیراتی با تجهیزات کامل از صبح امروز در محل های مرزی برگزاری مسابقات و اسکان کشتی گیران باشگاههای جهان در مازندران مستقر شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای پایداری شبکه های توزیع برق در برگزاری نخستین مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان که در تاریخ ۵ تا ۷ آذر ماه در جویبار برگزار می شود اندیشیده شده است.

جعفری اظهار داشت: امورهای توزیع برق جویبار و بابلسر به عنوان امورهای محوری قابلیت اطمینان شبکه در برگزاری مسابقات کشتی باشگاههای جهان و امورهای توزیع برق ساری، بابل، سیمرغ، قائمشهر و میاندرود به عنوان امورهای معین مسئولیت شبکه های توزیع برق را در این مسابقات برعهده دارند.

وی تصریح کرد: در مسیرهایی که در برگزاری و اسکان مسابقات کشتی باشگاههای جهان در مازندران نیاز به اصلاح و تقویت شبکه و اصلاح و تکمیل روشنایی معابر داشت اقدامات لازم صورت گرفت و در محل های برگزاری و اسکان نیز دیزل ‍‍ژنراتور ها برای تامین برق اضطراری مستقر گردیده است و اکیپ های فعال خط گرم و گروههای مدیریت بحران نیز تا پایان برگزاری مسابقات در آماده باش خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز