خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

طرح جامع تفریحی توریستی برای رودخانه تالار تعریف شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۲۲۰

مدیران شهرستان باید خودشان در جلسه حضور یابند و با آمادگی کامل در جلسه حاضر شوند تا اقدامات اساسی برای رفع مشکلات مدیریت بحران اندیشیده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: کمیته امداد و نجات، موظف است نقشه تجدیدنظر جامع و کامل شهرستان را تهیه کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، سید کریم سجادی در سالن اجتماعات فرمانداری، جلسه مدیریت بحران را از جلسات مهم شهرستان دانست و افزود: مدیران شهرستان باید خودشان در جلسه حضور یابند و با آمادگی کامل در جلسه حاضر شوند تا اقدامات اساسی برای رفع مشکلات مدیریت بحران اندیشیده شود.

سجادی با تاکید بر اینکه دبیرخانه شورای هماهنگی مدیریت بحران گزارش جامع از موانع بحرانی در شهرستان را تهیه و امکانات مورد نیاز را در مواقع بحران به صورت کتابچه‌ای تهیه و در اختیار فرماندار قرار دهد، بیان کرد: کمیته امداد و نجات نیز موظف است نقشه تجدیدنظر جامع و کامل شهرستان را تهیه کند.

وی با اشاره به پیشنهاد امداد و نجات درباره در نظر گرفتن سه نقطه مناسب برای فرود بالگرد بحران گفت: این موضوع به طور کامل بررسی و با در نظر گرفتن نقاط مورد نظر در جلسه بعدی مطرح و به تصویب برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به فصل سرما و با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی سوخت مورد نیاز خود را ذخیره کنند، گفت: پیش‌بینی برای سوخت دوم نیز در نظر گرفته شود.

این مسئول با بیان اینکه از طریق ادارات و نهادها آموزش فرهنگ استفاده درست از سوخت و انرژی به افراد داده شود، اظهار داشت: نسبت به بیمه محصولات کشاورزی اقدام شود.

سجادی با تاکید به بررسی پیشنهاد امداد ساحلی توسط بخشداری بهنمیر گفت: کمیته امداد و نجات طرح جامع آموزش شورا و دهیاران را تهیه کند.

فرماندار بابلسر همچنین با انتقاد از اداره امور آب بابل و بابلسر با بیان اینکه اجازه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها داده نمی‎شود، بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم بلایی که سر رودخانه بابلرود آمده بر سر رودخانه تالار هم بیاید.

وی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم ساخت و ساز غیر مجاز در حریم رودخانه‌ها انجام شود، افزود: طرح جامع تفریحی توریستی برای رودخانه تالار تعریف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز