خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمود آباد:

گسترش فرهنگ قرآنی لازمه ی توسعه همه جانبه فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۷۲

خیرین محمودآبادی، حدود ۳ میلیارد ریال از هزینه ساخت دارالقرآن را در زمین اهدایی آموزش و پرورش شهرستان تقبل کردند.

فرماندار محمودآباد گفت: محمود آباد با تربیت ۴۰ حافظ کل قرآن کریم به پایتخت قرآنی حافظان قرآن تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سیف ا… فرزانه، در شورای فرهنگ قرآنی شهرستان در خصوص ارزش و اهمیت قرآن در استحکام خانواده و تعمیق باورهای قرآنی گفت: حضور استعدادهای قرآنی در شهرستان را مایه خیر و برکت است و بدون تردید با معرفی حافظان قرآنی به مردم گام بلندی درجهت نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها برداشته خواهد شد.

وی، با بیان اینکه محمودآباد با تربیت ۴۰ حافظ کل قرآن کریم به پایتخت قرآنی حافظان قرآن تبدیل شده است، افزود: پرداختن به فعالیت قرآنی از سوی آحاد مردم و مسئولین یک وظیفه همگانی و یک باقیات الصالحات ارزشمند و گران‌قدر است.

فرماندار محمودآباد یادآور شد: هرچه فرزندان ما بیشتر با فرهنگ قرآنی آشنا شوند، به سبک زندگی دینی روی می آورند واز طرفی میزان ناهنجاری در جامعه کاهش خواهد یافت.

فرزانه، در ادامه به بیان تأمین منابع مالی و ظرفیت شهرستان برای ساخت فضای قرآنی پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هم در ادامه با تأکید بر لزوم تقویت و گسترش فرهنگ و معارف قرآنی گفت: ساخت دارالقرآن بستر مناسبی را برای تربیت چهره‌های قرآنی و گسترش معنویت در جامعه فراهم می‌نماید.

گفتنی است: در این جلسه خیرین حدود ۳ میلیارد ریال از هزینه ساخت دارالقرآن را در زمین اهدایی آموزش و پرورش شهرستان تقبل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز