خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

مصرف برق در مازندران ۲۴ درصد افزایش داشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۴۲

در سال ۹۲ با وجود شرایط بسیار سخت، شاخص‌های عملکردی رو به بهبود بوده و در سال ۹۳ هم شاخص‌های عملکردی بهبود را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران منطقه ساری از افزایش ۲۴ درصدی برق در تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، منوچهر جعفری در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق مازندران که با حضور مدیران عامل شرکت‌های تابعه وزارت نیرو به میزبانی شرکت توزیع برق مازندران در ساری برگزار شد، با بیان اینکه امسال شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، یادآور شد: تابستان امسال مازندران شرایط ویژه‌ای داشت به نحوی که هر سال با رشد هفت تا ۱۰ درصدی مصرف برق مواجه بودیم ولی امسال ۲۴ درصد رشد داشتیم.

وی با اشاره به اینکه برای گذر از پیک تابستان تمام امکانات فنی، عملیاتی و آگاه‌سازی بسیج شده بودند، اظهار داشت: در سال ۹۲ با وجود شرایط بسیار سخت، شاخص‌های عملکردی رو به بهبود بوده و در سال ۹۳ هم شاخص‌های عملکردی بهبود را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: در بخش‌های برنامه‌ریزی با نرم‌افزارهای مختلف به سمت مهندسی پیش رفتیم و نظارت از طریق مشاور و نظارت عالیه از طریق ستاد و امور توزیع صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز