خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران خبرداد:

کاهش ۲۴ درصدی تلفات عابران پیاده در محورهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۷۰

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از کاهش ۲۴ درصدی تلفات عابران پیاده در محورهای مازندران خبرداد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: تلفات عابران پیاده در محورهای برون‌شهری مازندران ۲۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا از ساری، احمدآفرین محمدزاده گفت: تلفات عابران پیاده در محورهای برون‌شهری مازندران ۲۴ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: این آمار مربوط به پنج ماه نخست سال جاری بوده است و در راستای کاهش تلفات این قشر استفاده‌کننده از راه، اقدامات فیزیکی و فرهنگی در سطح استان در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: عملیات فیزیکی شامل فنس‌کشی زیر پل‌های عابر پیاده در محل‌های پرتردد عابران، در محورهای ساری قائمشهر، بابل قائمشهر و کمربندی نوشهر تنکابن اجرا شده و عملیات آموزشی شامل آموزش مفاهیم مربوط به حفظ ایمنی در هنگام تردد عرضی و طولی در جاده‌های اصلی به عنوان عابران پیاده از طریق اجرای نمایش و آموزش حضوری در ۱۵ روستا در سطح استان بوده است.

وی ادامه داد: در ۶ ماه دوم سال جاری، اجرای آموزش در ۲۰ روستا و نرده‌کشی پنج پل در دستور کار قرار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تعداد فوتی عابران پیاده در پنج ماه نخست سال جاری ۵۴ نفر بوده که در سال گذشته و در مدت مشابه این آمار ۷۱ نفر کشته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز