خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

باید جامعه را در مقابل آسیب های فرهنگی مصون نگه داریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۲۶۴

استاندار مازندران در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین شاهمرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور دغدغه فرهنگی را مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری و مسئولان کشور خواند.

ربیع فلاح استاندار مازندران در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین شاهمرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور دغدغه فرهنگی را مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری و مسئولان کشور خواند.

به گزارش ایلنا از ساری؛ وی گفت: در استان مازندران به مناسبت سال اقتصاد و فرهنگ با تهیه سند فرهنگی بیش از ۲۰۰ برنامه طراحی شده است که با همت اعضای شورای فرهنگ عمومی و دستگاههای اجرایی استان به مرور اجرا خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: تمام تلاش ما در استان در جهت تقویت فرهنگ عمومی است و برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی به ریاست نماینده ولی فقیه در مازندران می تواند بسترهای اجرایی برنامه های فرهنگی را در استان فراهم کند.

ربیع فلاح تصریح نمود: استان مازندران دارای پیشینه فرهنگی بسیار ارزشمند و شخصیتهای فرهنگی و اثربخش است و امروز الحمدلله همدلی، صمیمیت و همنوایی در استان حاکم شده است.

استاندار مازندران توجه به فرهنگ و توسعه فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید جامعه را در مقابل آسیب های فرهنگی مصون نگه داریم و در این حوزه هم باید آسیب شناسی جدی صورت گیرد و فعالیتهای فرهنگی گسترش یابد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شاهمرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ظرفیت شورای فرهنگ عمومی را در جهت ارتقاء برنامه های فرهنگی و حل چالشهای فرهنگی جامعه بسیار بالا دانست و ابرز امیدواری نمود تا شورای فرهنگ عمومی مازندران با برگزاری جلسات مداوم و کارشناسی زمینه تحقق توسعه فرهنگ عمومی را فراهم نماید

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز