خبرگزاری کار ایران

در اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی یاس؛

برگزیدگان بخش «رویش یاس» با اهدای یاس زرین معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۴۵

برگزیدگان بخش «رویش یاس» از سوی هیات داوران با اهدای یاس زرین در اختتامیه جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

برگزیدگان بخش «رویش یاس» از سوی هیات داوران با اهدای یاس زرین در اختتامیه جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایلنا از آمل: اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس شامگاه پنجشنبه به میزبانی شهرستان آمل در مجتمع فرهنگی و هنری تالار اریکه آریایی با انتخاب برگزیدگان بخش‌های مختلف از سوی هیئت داوران معرفی و با اهدای تندیس یاس طلایی و جوایز نقدی تجلیل به عمل شد.

در این جشنواره در بخش برگزیدگان «رویش یاس» جشنواره، برنده یاس بهترین فیلم به کار «سه ماهی» و سید محمود رضوی، یاس زرین جایزه ویژه هیئت داوران به مهرداد موفق برای کارگردانی فیلم آخرین نفر، یاس زرین بهترین کارگردانی هم به حمیدرضا قربانی و فیلم سه ماهی اهدا شد.

در ادامه در بخش بهترین فیلم‌نامه حسن آخوندپور، رئوف دشتی و علی حاتمی‌نژاد برای فیلم فرشته حائز کسب رتبه برتر، یاس زرین بهترین بازیگر زن هم به سارا بهرامی برای ایفای نقش در فیلم آرزوهایت را به خاک نسپار، یاس زرین بهترین بازیگر مرد به حمیدرضا آذرنگ با بازی در فیلم آخرین نفر و یاس زرین و جایزه نقدی بهترین بازیگر مکمل مرد به میثم فرهمند از فیلم آخرین نفر اختصاص یافت.

در این اختتامیه رضا خورشیدی بازیگر مکمل مرد در فیلم آخرین نفر موفق به دریافت و پانته‌آ سیروس با نقش‌آفرینی در فیلم اینجا همه چیزی خوب است به عنوان بهترین بازیگر مکمل زن موفق به دریافت یاس زرین شدند.

یاس زرین بهترین تصویربرداری را امیر موسوی برای فیلم سبز به رنگ زمرد از آن خود و یاس زرین بهترین تدوین را هم مریم نراقی برای فیلم سه ماهی اختصاص یافت.

در بخش موسیقی بهترین آن به ستار اورکی با اجرا در فیلم سه ماهی و در بخش صدا بهترین آن به کامران کیان ارثی و سید علیرضا علویان برای فیلم سه ماهی یاس زرین دریافت کردند.

بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراح صحنه و لباس به ترتیب یاس زرین به رکسانا محیط برای کار در فیلم اینجا همه چیز خوب است و داوود رحمانی و محبوبه سلطانی برای فیلم فرشته تعلق گرفت.

و در پایان اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی یاس در بخش بهترین فیلم از نگاه ملی یاس به جواد نوروزبیگی برای تهیه فیلم آخرین نفر اهدا شد.

به گزارش ایلنا، شهرستان آمل میزبان برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی یاس به مدت شش روز با اکران ۷۲ فیلم داخلی و خارجی در سینماها و سالن ارشاد این شهرستان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز