خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران:

با ساخت و تجهیز یک فضای آموزشی، درهای زندان بسته می ماند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۷۷

خیرین با علم و آگاهی کامل قدم در این راه می گذارند زیرا می دانند که با ساخت و تجهیز یک فضای آموزشی، باعثکاهش جرم و جنایت می شوند ودرهای زندان را با دستان توانمند خود می بندند.

معاون عمرانی استاندارمازندران گفت: خیرین مدرسه ساز کسانی هستند که یک گام بلند در راه ارتقاء فرهنگ این مرز و بوم بر می دارند.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، " علی نبییان " در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز، کسانی هستند که راه اعتلای فرهنگ این مرز و بوم گام برمی دارند اظهار داشت: این دسته از انسانها انتخاب شده ی خداوند هستند و مسیری را طی می کنند که خداوند اجازه ی آن را به این عده خاص می دهد.

وی افزود: خیرین با علم و آگاهی کامل قدم در این راه می گذارند زیرا می دانند که با ساخت و تجهیز یک فضای آموزشی، باعثکاهش جرم و جنایت می شوند ودرهای زندان را با دستان توانمند خود می بندند.

معاون عمرانی استاندار مازندران به بالا بردن سطح آگاهی معلمان اشاره کرد و تصریح نمود: معلمان برای اینکه مطالب را به نحو مطلوب به دانش آموزان انتقال دهند، نیاز به امکانات به روز دارند و باید همزمان با پیشرفت علمی، حرکت کنند.

نبییان از خیرین مدرسه ساز بعنوان نمونه بارز ایثارگری نام برد و افزود: این عزیزان با گذشتن از مال خود، بخشش را به ما می آموزند زیرا هستند کسانی که تمکن مالی دارند اما توان بخشیدن را ندارند.

وی ایجاد فضای آموزشی برای دانش آموزان را خدمتی ماندگار دانست و گفت: امیدواریم این سازندگی ها روزبروز بیشتر شود تا روزی برسد که هیچ کجای کشور مشکل کمبود فضای آموزشی وجود نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز