خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار انجمن فرزندان آسمانی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۴۴۰

هدف این انجمن خیریه، آموزش، مشاوره و ایجاد فضای مناسب فرهنگی به منظور تغییر نگرش جامعه نسبت به کودکان کم توان ذهنی در جامعه است که ظرفیت های ممتاز عاطفی، روانی و در بعضی موارد ویژه دارند.

انجمن همراهان فرزندان آسمانی مهر تبرستان به صورت رسمی در استان مازندران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، دکتر " ابراهیم اندرخورا " رئیس انجمن فرزندان آسمانی، با بیان مطلب فوق گفت: هدف این انجمن خیریه، آموزش، مشاوره و ایجاد فضای مناسب فرهنگی به منظور تغییر نگرش جامعه نسبت به کودکان کم توان ذهنی در جامعه است که ظرفیت های ممتاز عاطفی، روانی و در بعضی موارد ویژه دارند.

وی افزود: انجمن فرزندان آسمانی با دایره فعالیت استان مازندران، راهنمایی و مشاوره تخصصی به خانواده فرزندان کم توان ذهنی را بر عهده دارد.

اندرخورا ادامه داد: جامعه هدف این انجمن گروه های دیرآموز(مرزی) با ضریب هوشی ۷۰ تا ۹۰، گروه های آموزش پذیر با ضریب هوشی ۵۰ تا ۷۰، گروه های تربیت پذیر با بهره هوشی ۲۵ تا ۵۰ و گروه های حمایت پذیر با بهره هوشی کمتر از ۲۵ می باشد.

گفتنی است؛ خانواده ها برای استفاده از خدمات انجمن فرزندان آسمانی می توانند به آدرس، ساری، خیابان امیر مازندرانی، کوچه اتحاد، اولین بن بست سمت چپ مراجعه یا با شماره تلفن های ۰۱۱۳۳۳۵۰۳۸۰ و ۰۱۱۳۳۳۶۴۵۴۲ تماس حاصل کنند.

یادآور می شود انجمن همراهان فرزندان آسمانی مهر تبرستان با شماره مجوز ۳۷۶۳۲/۱ / ۸۶ از استانداری مازندران ثبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز