خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر در مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام:

کارگزاران دولت، ادامه دهنده راه رجایی و باهنر باشند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۲۵

هفته ی دولت فرصت مناسبی است که همه ی مدیران و روسای دستگاههای اجرایی، گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهند و دستاوردهای خود را اعلام نمایند.

فرماندار قائم شهر گفت: هفته ی دولت فرصت مناسبی است که همه ی مدیران و روسای دستگاههای اجرایی، گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهند و دستاوردهای خود را اعلام نمایند.
به گزارش ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در نخستین روز هفته دولت بر سر مزار شهدای گمنام واقع در حسینیه عاشقان این شهرستان حاضر شد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به دولتمردان اظهار داشت: حضور ما در این مکان متبرک به پاس شجاعت و رشادت این عزیزان است که بواسطه خون آنها آسایش و آرامش در کشور حاکم است.
وی ادامه داد: این هفته یادآور شهادت دو عزیزاست که از پیشگامان انقلاب اسلامی و سربازان امام(ره) بودند و ما بعنوان جزئی از کارگزاران دولت باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
محمدی، دلیل آغاز این هفته با غبارروبی مزار شهدای گمنام را تجدید میثاقی دوباره با خون شهدا اعلام کرد و افزود: تا جایی که نفس در بدن داریم در راه تأسی از راه رهبر بزرگ انقلاب اسلامی و جانشین برحقش گام برمیداریم.
فرماندار شهرستان قائم شهر خطاب به مردم و مدیران اجرایی گفت: هرجا که حس می شود باید کمکی داده شود در پیشنهاد و انتقاد بروی همه باز است زیرا انتقادات دلسوزانه سبب شناسایی و حل مشکلات می شود و مدیران از آن استقبال می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز