خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

مدیران دستگاه‌های اجرایی ارتباط با خبرنگاران را تهدید ندانند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۲۵

مدیران و روسای این ارتباط را نباید یک تهدید بدانند و در عرصه اطلاع‌رسانی عملکرد خود به مردم با خبرنگاران رک و راست باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی آمل ارتباط با اصحاب رسانه را تهدید ندانند.

به گزارش ایلنا از آمل، سیدجعفر رسولی صبح امروز در مراسم تجلیل از اصحاب جراید، خبرگزاری‌ها و سایت‌های مجازی این شهرستان ارتباط با خبرنگاران را یک فرصت بیان کرد و گفت: مدیران و روسای این ارتباط را نباید یک تهدید بدانند و در عرصه اطلاع‌رسانی عملکرد خود به مردم با خبرنگاران رک و راست باشند.

وی با تاکید براینکه دستگاه‌های اجرایی کشتی خدمت‌گذاری را به مردم نشان دهند، اظهار داشت: در این جامعه هر یک از افرادی در هر شغلی به سر می‌برند و گوشه‌ای از جامعه را برعهده دارند، برای شکوفایی و توسعه کشور است.

رسولی با اشاره به تعامل و همدلی مدیران با فعالان عرصه خبر به برخی از مدیران متذکر شد تا با خبرنگاران ارتباط داشته باشند و آن مشکلاتی که در جراید مطرع می‌شود مورد توجه قرار دهند.

این مسئول بیان داشت: مدیرانی که کار می‌کنند سربازی هستند که مشکلات را نباید ضعف‌هایی ببینند و در صورت مشاهده مشکلات مردم در نشریات به رفع آن بپردازند.

وی با بیان اینکه آنها باید از ارائه پیشنهادات رسانه‌ها برای کمک به رفع مشکلات مردم استقبال کنند، افزود: این تعامل و همکاری بین مدیران با خبرنگاران موجب تشویق آنها در بین مردم می‌شود.

رسولی با تاکید براینکه نقد و انتقاد صاحبان قلم نیز باید براساس چارچوب قانون باشد، اظهار داشت: نقد رسانه نباید به گونه‌ای باشد که مدیری را در یک دستگاه بی‌آبرو و بی‌حیثیت کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اعلام اینکه تاکنون ما خبرنگاران را از بدنه دولتی نگاه نکردیم، اذعان داشت: آنها برای رفع مشکلات مردم هستند و مدیران نیز باید برای خدمتگزاری به مردم گام بردارند.

به گزارش ایلنا: در پایان این مراسم خبرنگاران فعالی که طی یک‌سال در چهار فصل سال، در گرما و سرما، در سختی راه بخش لاریجان آمل، در برگزاری کلیه برنامه‌هاَ همایش‌ها، جشنواره‌های بین‌المللی، استانی و شهرستانی، افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی و تولیدی، مناسبت‌ها در هفته‌های دولت، دهه فجر، دفاع مقدس، ششم بهمن سال۶۰، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی دوشادوش مسئولان دستگاه‌های اجرایی آمل حضور داشتند، با خبرنگارانی که حتی در یک جلسه فرمانداری نیامده بودند، با هماهنگی روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل به طور یکسان مورد تجلیل واقع شدند و به گونه‌ای این قلم بدستان مورد بی‌مهری قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز