خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اعلام شد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۷۴

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌ءهای ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر روز چهارشنبه۱۸ تیرماه تا ساعت۲۴ روز جمعه - ۲۰تیرماه - خبر داد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر روز چهارشنبه - ۱۸ تیرماه - تا ساعت۲۴ روز جمعه ۲۰تیرماه ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری؛ به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ «جعفر محمد‌نژاد» با اعلام این خبر افزود: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، از روزچهارشنبه ۱۸ تیرماه تا پایان روزجمعه ۲۰تیرماه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا پایان روز جمعه - ۲۰تیر ماه - در کلیه محورهای «کندوان، هراز و سوادکوه و بالعکس» ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران خاطر نشان کرد: تردد انواع تریلی و کامیون از محور کندوان کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴۰۰روز جمعه۲۰تیرماه تا ساعت ۰۱۰۰بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، ضمن اینکه تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷۳۰ روز جمعه تا بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پلیس راه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ محمد‌نژاد همچنین با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز افزود: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها باستثناء کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲تا۲۴ روز چهارشنبه واز ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه از این محور ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران خاطر نشان کرد: در محور فیروزکوه هم تردد انواع تریلی به استثناء تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶صبح تا ساعت ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ با پیش شماره ۰۱۵۱ مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان مازندران بصورت شبانه روزی آماده پاسخگوئی به هموطنان عزیز در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز