خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران خبرداد:

برگزاری همایش تبیین مؤلفه های مدیریت جهادی در اقتصاد و فرهنگ در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۳۸

به منظور تبیین ابعاد مدیریت جهادی در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد و فرهنگ همایش تبیین مؤلفه های مدیریت جهادی در اقتصاد و فرهنگ روز یکشنبه اول تیر ۹۳ در ساری برگزار می شود.

علی احسانی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران با اعلام این خبر گفت: به منظور تبیین ابعاد مدیریت جهادی در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد و فرهنگ همایش تبیین مؤلفه های مدیریت جهادی در اقتصاد و فرهنگ روز یکشنبه اول تیر ۹۳ در ساری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران دبیر این همایش افزود: در این همایش فرمانداران، مدیران کل و روسای دستگاههای اجرایی، شهرداران، بخشداران و روسای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی حضور خواهند داشت.

احسانی تاکید کرد: به منظور کیفیت بخشی به برنامه های همایش سه کمیته تخصصی در حوزه فرهنگ، اقتصاد و مدیریت جهادی با حضور جمعی از کارشناسان تشکیل شده است و با مشورت چهره های مجرب ابعاد و مولفه های مدیریت جهادی احصاء شده است.

وی تاکید کرد: علاوه بر مسئولان و مدیران دستگاههای دولتی جمعی از مدیران و روسای تشکلهای بخش خصوصی نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

احسانی تصریح نمود: در این همایش ضمن بهره گیری از دو سخنران ملی، نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری همایش سخنرانی می نمایند.

وی در پایان گفت: در برگزاری این همایش کانون جهاد گران استان مازندران نیز مشارکت خواهد داشت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز