خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

اجرای طرح پزشک مقیم در بیمارستانهای دولتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۷۱۳

طرح مقیم پزشکان متخصص از امروز در ۱۳ بیمارستان استان اجرایی شد. / بیمارستانهای زیر ۵۰تختی شامل این قانون نمی شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه مراسم افتتاح خانه بهداشت شماره ۲ روستای جامخانه در گفتگو با خبرنگاران گفت: طرح مقیم پزشکان متخصص از امروز در ۱۳ بیمارستان استان اجرایی شد.

به گزارش ایلنا از ساری، قاسم جان بابایی، با بیان اینکه در این طرح پزشکان به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستان‌ها حضور فیزیکی دارند، افزود: پزشکان در رشته‌های مرتبط با بیمارستان و مورد نیاز مردم مانند طب اورژانس، زنان، داخلی و بیهوشی در بیمارستان‌ها اقامت می‌کنند.

وی ادامه داد: از سوم خردادماه در مراکز آموزشی درمانی امام(ره)، بوعلی سینا و فاطمه الزهرا(س) ساری و رازی قائمشهر نیز پزشکان مقیم حضور می‌یابند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با اشاره به اینکه قانون مقیم ماندن پزشکان برای بیمارستانهای بالای ۶۴ تختی اجرا می‌شود، افزود: بیمارستانهای زیر ۵۰تختی شامل این قانون نمی‌شوند.

جان بابایی، از اجرای طرح ماندگاری پزشکان در مناطق محروم خبر داد و افزود: این طرح در سه بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه، قائم کلاردشت و شهدای زیرآب اجرا شد و با مکاتبات صورت گرفته سعی داریم دو بیمارستان جویبار و محمودآباد را نیز مشمول قانون ماندگاری پزشکان نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز