خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران خبرداد:

امضای تفاهنامه بین دستگاه‌های اجرایی و تجار سلیمانیه و مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۰۹۹

برگزاری نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا ضمن ارائه توانمندی ها و با توجه به ظرفیت بالای بازار کالا و خدمات سطح مبادلات تجاری و اقتصادی را در اقلیم کردستان عراق افزایش دهیم.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه استانداری سلیمانیه با هیئت تجاری مازندران، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا ضمن ارائه توانمندی‌ها و با توجه به ظرفیت بالای بازار کالا و خدمات سطح مبادلات تجاری و اقتصادی را در اقلیم کردستان عراق افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته رسانه و تبلیغات مستقر در نمایشگاه سلیمانیه عراق، وی، بر لزوم توسعه و تعمیق روابط تجاری، اقتصادی و بازرگانی بین دو استان سلیمانیه و مازندران تاکید کرد و گفت: تفاهنامه کلی و جزئی از سوی دو استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، اتاق بازرگانی و تجار حاضر در نمایشگاه امضاء خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران، با بیان اینکه ارائه ظرفیت و توانمندی‌های استان مازندران در حوزه کشاورزی، صنعت، خدمات و کشاورزی می‌تواند سبب توسعه تجارت اقتصادی در بازارهای هدف شود، افزود: تامین مایحتاج عمومی در بخش صنایع غذایی، محصولات باغی، گل و گیاه و همچنین خدمات فنی و مهندسی در بخش‌های مختلف اقتصادی در نخستین نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت استان مازندران در سلیمانیه عراق صورت گرفته است.

احسانی از تداوم برگزاری نمایشگاه بصورت سالانه بین دو استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تسهیل و رفع موانع صادرات و واردات به ویژه در حوزه حمل و نقل، ترانزیت کالا در مبادی مرز دو استان از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه در سلیمانیه عراق می‌باشد.

وی در پایان، بر لزوم همکاری‌های مراکز علمی و دانشگاه‌های دو استان تاکید کرد و افزود: ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری از جمله سرمایه گذاری مشترک در دستور کار استان مازندران و سلیمانیه عراق قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز