خبرگزاری کار ایران

استاندار وعده داد:

تحول چشم گیر در اقتصاد مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۷۰۳

کارگروه اقتصادی و فرهنگی در استان مازندران برای تحقق اهداف شعار سال تشکیل شد و جلسات آن از اردیبهشت ماه آغاز می گردد.

استاندار مازندران گفت: ۴ کارگروه اقتصادی و فرهنگی در استان برای تحقق اهداف شعار سال تشکیل شد و جلسات آن از اردیبهشت ماه آغاز می گردد.

به گزارش " ایلنا " به نقل از روابط عمومی استانداری، " ربیع فلاح جلودار " در مراسم امضای موافقت نامه طرح توسعه پایدار مازندران با محوریت انرژی، فناوری و مدیریت ارزش و تامین، بیان داشت: تحقق مدیریت جهادی نیازمند شکستن بسیاری از بروکراسی ها و موانع دست و پا گیر است.

وی با بیان اینکه در مقایسه با ظرفیت هایمان، از برنامه عقب هستیم، افزود: امروز وظیفه همه ما این است که برای تحقق اهداف متعالی نظام، شب و روز کار کنیم.

فلاح ادامه داد: برای پیشبرد اهدافمان در استان به بودجه دولتی اکتفاء نخواهیم کرد و یقیناً از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی بهره خواهیم گرفت.

استاندار خطاب به سرمایه گذاران و مدیران حوزه نفت و انرژی تصریح کرد: مردم، مسئولان، علما، نخبگان و دانشگاهیان استان در کمال آرامش، همدلی و همکاری توسعه روزافزون و تعالی مازندران را سرلوحه کار خویش قرار داده اند.

نماینده عالی دولت در استان، کشاورزی را مهم ترین محور توسعه مازندران دانست و تاکید کرد: همزمان با تلاش برای افزایش تولید، باید زمینه تجاری سازی و صادرات محصولات کشاورزی استان نیز فراهم گردد.

فلاح جلودار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به امضای موافقت نامه طرح توسعه پایدار مازندران، بیان نمود: این موضوع از سه ماه قبل در دستور کار قرار گرفت و بعد از بررسی های گوناگون، امروز به بار نشست.

وی با بیان اینکه در صورت تحقق همه اهداف این طرح، تحول چشم گیری در حوزه اقتصاد مازندران رخ خواهد داد، گفت: امروز روز بزرگ و فراموش نشدنی برای همه مردم مازندران است.

گفتنی است در پایان این مراسم موافقت نامه طرح توسعه پایدار مازندران با محوریت انرژی، فناوری و مدیریت ارزش و تامین به امضای ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران و مهندس تالاری، رییس هیات مدیره شرکت مهندسی متان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز