خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری مطرح کرد؛

مشکلی در تأمین سوخت نوروز نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۵۰

هیچ مشکلی در تأمین سوخت نوروز نداریم و اگر گزارشی در مورد کیفیت سوخت داشته باشیم اکیپ نظارتی با مراجعه به جایگاه بررسی های لازم را خواهند داشت.

حسینعلی طالبی، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری در نشست صمیمی که با اصحاب رسانه به جهت تجلیل از قاصدان امین درعرصه اطلاع رسانی و خبر برگزار شد در پاسخ به سئوالات اصحاب رسانه در خصوص چگونگی افزایش و یا کاهش مصرف در ایام نوروز گفت: روزانه ۲.۵ میلیون لیتر در منطقه ساری و سه میلیون لیتر بنزین در سراسر مازندران مصرف می‌شود که با توجه به حضور مسافرین نوروزی در استان می‌توان پیش بینی کرد که ۱۵ تا ۲۰ درصدمصرف بنزین در ایام تعطیلات افزایش یابد.
به گزارش ایلنا از ساری، وی درباره ارائه کارت سوخت در جایگاه‌های پمپ بنزین که با قیمت آزاد فروخته می‌شود، تصریح کرد: در سه ماه اخیر ۲۰ کارت سوخت را همکاران بازرسی ثبت و ضبط کردند که علاوه بر صاحبان کارت، مراکز عرضه هم جریمه شدند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه ساری با بیان اینکه به دلیل کارمزد کم، صاحبان جایگاه‌های سی ان جی با مشکلات زیادی مواجه هستند، گفت: اینکه کارمزد سی ان جی‌ها تا دو برابر کنونی افزایش یابد محتمل است.

وی افزایش کارمزد سی ان جی و قیمت بنزین در سال ۹۳ را قطعی عنوان کرد و افزود: هنوز قیمت قطعی ابلاغ نشده است اما زیر ساخت‌ها برای اجرا آماده شده است.
طالبی گفت: هیچ مشکلی در تأمین سوخت نوروز نداریم و اگر گزارشی در مورد کیفیت سوخت داشته باشیم اکیپ نظارتی با مراجعه به جایگاه بررسی‌های لازم را خواهند داشت. هر ماه سه یک بار علاوه بر سنجش کیفیت بنزین با هدف نبود آب در آن، جایگاه‌های سوخت نیز مورد نظارت وبازرسی قرار می‌گیرند که تا کنون مشکلی مشاهده نشده است.
وی افزود: ۶۵درصد جایگاه‌های بنزین مازندران به دلیل ارایه خدمات مطلوب رتبه ممتاز دارند که براساس درجه کسب شده میزان کارمزد آنجایگاه تعیین می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه ساری ازمصرف بنزین در ۱۱ ماهه امسال به مقدار ۸۰۰ میلیون لیتر خبر داد و بیان کرد: این رقم در مدت مشابه سال قبل ۹ درصد رشد داشته است. که در بخش مصرف گازمایع ۴درصد در۱۱ ماه امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. در سال جاری هم ۶۰هزار تن گاز مایع در استان مصرف شده است.
در ادامه وی میزان مصرف نفت گاز و نفت سفید را در این مدت به ترتیب ۵۶۴و ۱۱۳ میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: مصرف نفت گاز در مقایسه با مدت مشابه سال پیش چهار درصد و نفت سفید هم ۱۴درصد کاهش نشان می‌دهد.
طالبی میزان ارسالی نفت نیروگاه را در ۱۱ماه سال جاری یک میلیارد و ششصدو دویست میلیون لیتر اعلام کرد که جهت تولید برق پایدار در نیروگاه شهید سلیمی نکاء مصرف شد. سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری نیز جایگاه‌ها را اولین حلقه اتصال وزارت نفت با مردم دانست و عنوان کرد: روابط عمومی منطقه ساری در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخ به شکایات مردمی بیش از ۷۰ شکایت را به صورت کتبی پاسخ داده است که ۹۸ درصد از مشکلات مطرح شده رفع و هموار شده است.

وی تاکید کرد: اگر مردم با مشکلی در این زمینه سوخت و وضعیت جایگاه‌ها مواجه شده‌اند می‌توانند با تماس با شماره ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخ گوئی به شکایات مردمی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران و یا ۰۱۵۱۳۲۷۰۱۴۰روابط عمومی که در تمامی جایگاه‌ها درج شده است، شکایات خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت در مدت کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ مربوطه تهیه و ارائه شود.

رحیم محمدی همچنین از رسانه‌ها بعنوان همراه همیشگی این شرکت نام برد و گفت: در سال ۹۲ بیش از ۳۵۰ خبر در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها درج شد که جا دارد از زحمات بی‌شائبه یکایک این عزیزان تقدیر نمود.

قابل ذکر است ضمن گرامیداشت یاد خاطره مرحوم جابر معافی مسئول فقید خبرگزاری فارس دراستان از سرکار خانم عباسی همسر و همکار این عزیز سفر کرده با اهداء یادمانی تقدیر بعمل آمد که تقدیر ازخبرنگاران فعال در حوزه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری هم برنامه پایانی این نشست بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز