خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران:

گام جدی برای تغییر چهره شهرها در ایام نوروز صورت گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۲۲

به شهرداران دستور داده شده تا شهرها را آراسته کنند و زیباسازی شهرها و مدیریت پسماند در ایام نوروز باید جدی تر گرفته شود.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: استان مازندران در ایام نوروز میزبان میلیون‌ها مسافر و گردشگر است که برای هماهنگی و مدیریت مطلوب سفر‌ها همه مدیران استان و شهرستان‌ها باید آماده باشند.

به گزارش ایلنا از ساری، علی نبیان در نشست با فرمانداران با اشاره به بحران اخیر برف در مازندران، اظهار داشت: حضور مستقیم استاندار در غرب استان بسیاری از مشکلات را حل کرد و مدیریت کلان را وارد عرصه کرد.

وی افزود: در این مدت ۳۰۵ هزار قرص نان ۸۰ هزار آب معدنی و ۴۰ هزار کنسرو از سایر مناطق به غرب استان رسید.

نبیان با بیان اینکه مشکلات زیرساختی استان از گذشته وجود داشته، تاکید کرد: الان و پس از پشت سر گذاشتن بحران، وقت بررسی نقاط ضعف و رفع آن‌هاست.

معاون عمرانی استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: استان مازندران در ایام نوروز میزبان میلیون‌ها مسافر و گردشگر است که برای هماهنگی و مدیریت مطلوب سفر‌ها همه مدیران استان و شهرستان‌ها باید آماده باشند.

وی با اشاره به اینکه باید گام جدی برای تغییر چهره شهر‌ها در این ایام صورت گیرد، خاطرنشان کرد: به شهرداران دستور داده شده تا شهر‌ها را آراسته کنند و زیباسازی شهر‌ها و مدیریت پسماند در ایام نوروز باید جدی‌تر گرفته شود.

نبیان از ابلاغ تاسیس سازمان پسماند استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این سازمان وظیفه مدیریت یکپارچه و جامع موضوع پسماند استان را به عهده خواهد داشت.

وی با اشاره به ساخت و ساز بی‌رویه در روستا‌ها، تصریح کرد: تهیه طرح‌های هادی روستایی و جلوگیری از تبدیل اراضی کشاورزی به ویلا با جدیت توسط دادستان استان در حال پی گیری ست و فرمانداران هم می‌بایست توجه ویژه‌ای به این مسائل داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار مازندران مدیریت نقاط کور و حادثه خیز شهرستان‌ها، نظارت بر کیفیت اجرای پروژه‌ها با کمک سازمان نظام مهندسی، دقت در توزیع اعتبارات، نظارت بر فعالیت شوراهای شهر و نظارت بر نحوه فعالیت جایگاه هایcng را از جمله دیگر مباحثمهم و مسوولیت‌های حساس فرمانداران دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز