خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

آغاز ثبت نام نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۹۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز فرآیند ثبت نام نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر از امروز خبرداد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز فرآیند ثبت نام نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان بر‌تر از امروز خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: این جشنواره نیز همچون سنوات گذشته، ضمن معرفی و ارج نهادن به اندیشه‌ها و تلاش‌های ارزشمند کارآفرینان در راستای توسعه کارآفرینی، نوآوری و اشتغال پایدار و نیز تحقق چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار تأثیرگزار است.

وی ضمن تأکید بر ثبت نام کارآفرینان شریف استان در جشنواره افزود: کارآفرینان بامراجعه به سایت www. karafarinanebartar. ir از تاریخ ۲۹بهمن ۹۲لغایت ۲۷فروردین ۹۳اقدام به ثبت نام کند البته حضور پرشور این عزیزان به کیفیت کار می‌افزاید.

علی بابایی کارنامی افزود: سعی ما بر این است اعضای کمیته داوری استانی نهمین جشنواره را از بین تشکل‌ها، اساتید دانشگاهی و نخبگان انتخاب کنیم در واقع به‌دنبال برگزاری همه مراحل جشنواره به بهترین نحو هستیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری منظم اینگونه از جشنواره‌ها باعثترویج فرهنگ کارآفرینی در استان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز