خبرگزاری کار ایران

رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار خبر داد:

توزیع ۹۳ هزار لیتر بنزین در بابلسر و فریدونکنار

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۱۴

از زمان افت فشار گاز تاکنون مقدار ۹۳ هزار لیتر بنزین و مقدار یک‌هزار لیتر نفت سفید و مقدار ۹۳ هزار لیتر نفتگاز در شهرستان بابلسر و فریدونکنار توزیع شد.

رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار از توزیع ۹۳ هزار لیتر بنزین در بابلسر و فریدونکنارخبر داد.

به گزارش ایلنا از بابلسر، رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار گفت: از زمان افت فشار گاز تاکنون مقدار ۹۳ هزار لیتر بنزین و مقدار یک‌هزار لیتر نفت سفید و مقدار ۹۳ هزار لیتر نفتگاز در شهرستان بابلسر و فریدونکنار توزیع شد.

بهمن فاخری اظهار داشت: در حال حاضر تمامی جایگاه‌های عرضه بنزین و فروشندگان مواد نفتی در امر توزیع سوخت به شهروندان بابلسر و فریدونکنار فعالیت دارند و هیچ مشکلی در تامین سوخت وجود ندارد.

وی افزود: شرکت نفت ناحیه بابلسر با در اختیار داشتن ۱۰ جایگاه عرضه بنزین با امکان ذخیره‌سازی ۸۸۰ هزار لیتر و عرضه نفت‌گاز با امکان ۳۳۴ هزار لیتر در جایگاه‌ها به صورت ۲۴ ساعته در امر سوخت‌رسانی در بخش حمل و نقل زمینی فعالیت دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۱۳ فروشندگی مواد نفتی روستایی و دو پیمانکاری حمل نفت و گاز حرارتی مجموعا با امکان ذخیره‌سازی ۸۴۰ هزار لیتر و با در اختیار داشتن ۱۴ وانت نفتکش در امر سوخت‌رسانی مشغولند.

فاخری در ادامه با توجه به قطع گاز در جایگاههای CNG به دلیل افت فشار گاز و افزایش تقاضا برای مصرف بنزین اذعان داشت: تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها و همچنین آماده به کار بودن موتور ژنراتور برق اضطراری و تلمبه جایگاه‌ها پیش‌بینی شد تا وقفه‌ای در سوخت‌رسانی ایجاد نشود.

رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار یادآور شد: با توجه به اهمیت تامین سوخت نانوایی‌ها در شهر و روستا‌ها به دلیل افت فشار گاز و استمرار فعالیت آن‌ها جلسه فوری با روسای اداره غله شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار تشکیل و با صدور حواله نفت و گاز و در اختیار گذاشتن چند دستگاه واحد نفتکش نسبت به توزیع سوخت خبازی اقدام شد.

وی تصریح کرد: از زمان افت فشار گاز تاکنون مقدار ۹۳ هزار لیتر بنزین و مقدار یک هزار لیتر نفت سفید و مقدار ۹۳ هزار لیتر گاز در شهرستان بابلسر و فریدونکنار توزیع شد.

فاخری با اعلام موجودی بیش از ۱۱۰ تن گاز مایع در تاسیسات شرکت پرسی ایران گاز شهرستان بابلسر افزود: این تاسیسات علاوه بر تامین گاز مایع شهرستان بابلسر و فریدونکنار نسبت به تامین گاز سایر شهرستان‌ها به ویژه غرب استان اقدام می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز