خبرگزاری کار ایران

شریعت نژاد نماینده تنکابن و رامسر در خانه ملت:

اگر برف ۵۰ سانتیمتر هم باریده بود ما آمادگی لازم را نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۲۴

گرچه استان مازندران از برخی نظر‌ها عقب مانده است ولی باید به مباحثمدیریتی و پیشگیری بیشتر توجه می‌شوید بطور مثال حتی با یک بارش باران باز هم در سطح شهر‌ها با قطعی برق مواجه هستیم.

شمس الله شریعت‌نژاد در جلسه ستاد بحران که در مجتمع رشد شهرستان تنکابن برگزار شد طی سخنانی گفت: غرب استان مازندران تا امروز برف ۱.۷۰ را تجربه نکرده بود.

به گزارش ایلنا از تنکابن، وی افزود: جدا از انکه در بحثساخت و ساز مسئله زیبایی بنا جای خود را به مقاوم سازی و استحکام داده است باید اذعان داشت که چنانچه امروز برف با ارتفاع ۵۰ سانتی‌متر هم باریده بود ما امادگی لازم برای مهار آن را نداشتیم.

شریعت‌نژاد خاطر نشان ساخت: گرچه استان مازندران از برخی نظر‌ها عقب مانده است ولی باید به مباحثمدیریتی و پیشگیری بیشتر توجه می‌شوید بطور مثال حتی با یک بارش باران باز هم در سطح شهر‌ها با قطعی برق مواجه هستیم.

وی در خصوص سیاست شرکت‌های بیمه گذار نیز تصریح کرد: متاسفانه این شرکت‌ها اطلاعات کافی را در مورد عقد قرارداد با مراجعین در اختیار نمی‌گذارند و در واقع به بنگاه‌های دلالی بدل شده‌اند.

این نماینده مردم در خانه ملت افزود: حمایت از مردم آسیب دیده از بحران برف کم از وقوع زلزله نیست و در این راستا ۲۱۲ نفر از نمایندگان مجلس با امضاء بیانیه‌ای خواستار اقدامات جدی دولت برای حمایت از شهروندان و آسیب دیدگان شده‌اند.

نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای بیان داشت: در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که بارش باران و برف موجب قطعی برق و کاهش افت فشار گاز می‌شود چنانچه اگر گاز نیزمثل برق و آب قطع می‌شد فاجعه‌ای در استان رقم می‌خورد.

این مسئول با اشاره به اینکه در دیگر نقاط ایران و کشور بارش برف یک نعمت الهی محسوب می‌شود، تصریح کرد: اما در استان مازندران بارش برف به بحران بزرگ تبدیل شده است.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه از استاندار مازندران خواستار ارزیابی عملکرد دولت و ستاد مدیرت بحران از سوی مردم غرب مازندران هستم، افزود: باید بحران برف در مازندران به صورت یک مستند تهیه شود تا دیگر استان‌ها از این موضوع درس بگیرند.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه بعضی از کمبودهای امداد رسانی مربوط به خود استان می‌شود، افزود: مدیریت بحران استانداری مازندران باید بهتر از این در منطقه عمل می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز