خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری:

هیچ‌چیز نمی‌تواند جایگزین کتاب شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۵۸

ماندگاری کتاب بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. / مردم تشنه یادگیری هستند و نمایشگاه کتاب، فرصتی برای رفع این عطش است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری، گفت: با توجه به تعطیلی مدرسه‌ها و حضور نیافتن دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب از سوی مدارس، بهتر است خانواده‌ها با فرزندان خود به بازدید از نمایشگاه کتاب بپردازند.

به گزارش ایلنا از ساری، سعیدی ساروی در بازدید از دهمین نمایشگاه کتاب مازندران، اظهار داشت: مردم تشنه یادگیری هستند و نمایشگاه کتاب، فرصتی برای رفع این عطش است.

وی با بیان اینکه ماندگاری کتاب بر هیچ‌کسی پوشیده نیست، ادامه داد: کتاب همیشه پابرجا است و هیچ‌چیز نمی‌تواند جایگزین کتاب شود.

سعیدی ضمن دعوت از مردم برای حضور در نمایشگاه و استفاده از تخفیف ۴۰ درصدی نمایشگاه کتاب مازندران، افزود: با توجه به تعطیلی مدرسه‌ها و حضور نیافتن دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب از سوی مدارس، بهتر است خانواده‌ها با فرزندان خود به بازدید از نمایشگاه کتاب بپردازند.

وی با بیان اینکه محل فعلی نمایشگاه کتاب، در مسیر دسترسی عمومی قرار دارد، یادآور شد: برای همین تصمیم بر این شد تا نمایشگاه در این مکان، برگزار شود.

سعیدی با اشاره به اینکه باید اهتمام جدی درباره محل نمایشگاه‌های فرهنگی در مرکز استان ورت گیرد، ادامه داد: اگر مرکز نمایشگاه‌های فرهنگی داشته باشیم بعضی از نمایشگاه‌ها را می‌توان به صورت دائمی برگزار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز