خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه کتاب مازندران خبرداد:

رونمایی از کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۲۶

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه کتاب مازندران از رونمایی از ۲ اثر در حوزه کتاب کودک و نوجوان خبر داد. / کودکان و نوجوانان ما در معرض آسیب‌های بی شماری قرار دارند.

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه کتاب مازندران از رونمایی از ۲ اثر در حوزه کتاب کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباس زارع در مراسم رونمایی از کتاب کودک و نوجوان از سری برنامه‌های بخش جنبی دهمین نمایشگاه کتاب مازندران، اظهار داشت: بخش عظیمی از جامعه ما را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند و خوراک فکری این قشر باید تهیه شود.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به حوزه کتاب کودک و نوجوان، افزود: کودک و نوجوان امروز، بسیار آگاه است و باید کتاب‌هایی مطابق با نیاز امروز این قشر تولید شود.

زارع با اشاره به رونمایی از کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب مازندران، ادامه داد: از اهداف ما در کنار توجه به نیازهای فکری همه گروه‌های هدف، به صورت ویژه به کودک و نوجوان است.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان ما در معرض آسیب‌های بی‌شماری قرار دارند، یادآور شد: آگاهی‌بخشی از طریق کتاب، از راه‌های مبارزه با ناتوی فرهنگی است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به رونمایی کتاب «شیطنت‌های پیشی دم‌دراز»، اظهار داشت: این کتاب به نویسندگی مهدیس مقیمی و انتشارات «آویدا» درباره آموزش نقاشی برای سنین سه تا هفت سال است.

زارع با بیان اینکه کتاب «من و یارانه‌ام» درباره آشنایی با یارانه و برنامه‌های کاربردی است که در این برنامه رونمایی شد، گفت: انتشارات «آویدا» و «شلفین» این کتاب را منتشر کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز