خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران خبرداد:

پوشش امدادی به ۱۵ هزار نفر در کولاک مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۷۱

هلال احمر استان با امدادرسانی به بیش از ۱۵ هزار نفر، با بیشترین عملیات امدادی از میان ۲۶ استان کولاک زده، مواجه بوده است.

جمعیت هلال احمر استان که در ۵روز گذشته با تمام توان عملیاتی در مناطق آسیب دیده از برف غرب استان حضور دارد هم اکنون یکی از سنگین‌ترین عملیات امدادی را در دستور کار دارد.

به گزارش ایلنا از ساری، مهدی ولی‌پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: هلال احمر استان با امدادرسانی به بیش از ۱۵ هزار نفر، با بیشترین عملیات امدادی از میان ۲۶ استان کولاک زده، مواجه بوده است.

ولی‌پور خاطر نشان کرد: در ۵ روز گذشته امدادگران استان مازندران بیش از ۱۵ هزار نفر را در مناطق بحران زده غرب استان تحت پوشش خدمات امدادی قرار دادند و ۳۰۰ نفر را نیز در مکان‌های امن اسکان دادند.

وی گفت: در حوادثبه وقوع پیوسته ناشی از برف و کولاک در این استان، ۲۵۰ نفر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۴۶ نفر به همراه ۲ خانم باردار به مراکز درمانی منتقل شدند.

ولی‌پور افزود: امدادرسانی و توزیع هزاران بسته غذایی میان خانواده‌های گرفتار شده در برف و نجات ۵ کوهنورد گمشده در ارتفاعات نوشهر نیز از جمله عملیات‌های صورت گرفته در این مدت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز