خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

نقش کتاب در پیشرفت جوامع هیچ کس پوشیده نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۱۹

افزایش میزان مطالعه، افزایش آگاهی مردم را به همراه دارد و می تواند بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی را کاهش دهد.

ایلنا: ۳۰۰ ناشر ۴۰ هزار عنوان کتاب را به نمایشگاه کتاب مازندران می آورند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مورد گفت: علاوه بر مطبوعات و صدا و سیما، بنرهای اطلاع رسانی را در اقدامی فرهنگی صرفا بر روی پل های عابر پیاده و بیلبردهای تبلیغاتی نصب کردیم تا چهره شهرها نازیبا نشود.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " عباس زارع " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب، فرصت مناسبی است تا دوستدارن و اهالی کتاب، از تازه های کتاب برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه کتاب های نمایشگاه با تخفیف ۴۰ درصدی ارائه می شود، افزود: تلاش کردیم برای همه گروه ها و اقشار در نمایشگاه کتاب داشته باشیم.

" زارع " با بیان اینکه بیش از ۴۰ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است، ادامه داد: بیش از ۳۰۰ ناشر در این نمایشگاه حضور یافته اند.

وی با اشاره به نحوه اطلاع رسانی درباره نمایشگاه کتاب، اظهار داشت: علاوه بر مطبوعات و صدا و سیما، بنرهای اطلاع رسانی را در اقدامی فرهنگی صرفا بر روی پل های عابر پیاده و بیلبردهای تبلیغاتی نصب کردیم تا چهره شهرها نازیبا نشود.

معاون فرهنگی ارشاد با اشاره به اینکه نقش کتاب در پیشرفت جوامع هیچ کس پوشیده نیست، تصریح کرد: دین ما، دین کتاب است و مفتخریم پیرو پیغمبری هستیم که کتاب را به عنوان معجزه آورده است.

" زارع " با بیان اینکه گسترش کتاب خوانی در بین اقشار مختلف جامعه، از اهدافی است که پیگیری می کنیم، ادامه داد: افزایش میزان مطالعه، افزایش آگاهی مردم را به همراه دارد و می تواند بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی را کاهش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز