خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران خبرداد:

تحصیل بیش از ۳۱ هزار زبان آموز در کانون زبان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۶۹

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران ازتحصیل بیش از ۳۱هزار زبان آموز در کانون زبان مازندران خبرداد. / در جذب مدرس زبان، از ظرفیت‌های کاملا کارآزموده و متخصص استفاده می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: در ترم زمستان جاری بیش از ۳۱هزار زبان آموز در کانون زبان مازندران تحصیل می‌نمایند.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی با اعلام این خبر افزود: کانون زبان استان با داشتن ۲۸ مرکز آموزشی در استان، ۲۴۰مدرس و ۱۰۴ پرسنل اداری، به رشد قابل ملاحضه‌ای در ارایه خدمات آموزشی دست یافته است.

وی با اعلام فعالیت‌های صورت گرفته این کانون در ترم جاری اظهار داشت: برگزاری آزمون کتبی جذب مدرس طی دو دوره و مصاحبه جذب مدرس یک از اقدامات صورت گرفته در ارایه خدمات آموزشی بوده است.

گرجی با بیان اینکه در جذب مدرس زبان، از ظرفیت‌های کاملا کارآزموده و متخصص استفاده می‌شود، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدرسان جذب شده را نیز به عنوان فرایند موثر برای تدریس در مراکز آموزشی کانون زبان استان مورد تاکید قرار داد.

وی افتتاح دو مرکز آموزشی زبان در امیر کلا و نوشهر و همچنین راه اندازی زبان عربی در مراکز ساری و بابل و نیز تفکیک مراکز آموزشی آمل و تنکابن به لحاظ جنسیتی با هدف ارایه خدمات کیفی‌تر از دیگر اقدامات کانون پرورش فکری مازندران در توسعه فعالیت‌های کانون زبان استان در سال جاری دانست.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران تصریح کرد: در زمینه‌های اداری وآموزشی نیز اقدامات مطلوبی در جهت تقویت ساختار اداری صورت گرفت که از اهم آن می‌توان به برگزاری جلسات منظم با مسوولین مراکز جهت شناخت مشکلات و موانع، پیگیری فعالیت اداری و مطالبات مراکز و جلسه تخصص کار‌شناسی بازدید با حضور کار‌شناس مسوول منطقه جهت نظارت و ارزیابی هر چه دقیق‌تر کلاس‌های آموزشی با انجام برنامه ریزی متمرکز ترمی اشاره کرد.

عزیزاده گرجی خاطر نشان کرد: این کانون همچنین در نظر دارد تا با راه اندازی دوره‌ها ی پیشرفته تافل و آیلتس، راه اندازی و گسترش زبان‌های غیر انگلیسی مانند فرانسه و آلمانی و عربی خدمات شایسته تری را در آینده نزدیک برای علاقمندان به دوره‌های تکمیلی زبان و علاقمندان سایر زبان‌های دنیا ایجاد نماید.

افتتاح مراکز آموزشی در شهرستان‌های فاقد مرکز آموزشی زبان و گسترش خدمات رفاهی و اداری در مراکز موجود از دیگر برنامه‌هایی بود که این مسوول به آن اشاره داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز