خبرگزاری کار ایران

مدیر امور برق بابلسر خبر داد:

سرقت ۷۰۰ کیلوگرم سیم برق در بابلسر

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۴۸

مدیر امور برق شهرستان بابلسر از سرقت ۷۰۶ کیلوگرم سیم برق به ارزش ۳۱ میلیون تومان در ۱۲ روز اخیر خبرداد.

مدیر امور برق شهرستان بابلسر با بیان اینکه در ۱۲ روز اخیر ۷۰۶ کیلوگرم سیم برق به ارزش ۳۱ میلیون تومان به سرقت رفت گفت: از این مقدار در طی سه روزگذشته حدود ۲۷۰ کیلوگرم سیم برق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون تومان به سرقت رفت.

به گزارش ایلنا از بابلسر، حسن حبیب‌پورکاشی اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و بارش سنگین برف در دو روز گذشته، چهار گروه پیمانکاری و اداری به صورت آماده‌باش کامل بکار گیری شده و مشکل پیش آمده حل شده است.

این مسئول افزود: مشکل اصلی ما در دو روز اخیر سرقت سیم برق در جاده اجاکسر بخش رودبست بود که ما را با مشکل مواجه کرد.

مدیر امور برق شهرستان بابلسر با بیان اینکه در طی ۱۲ روز اخیر ۷۰۶ کیلوگرم سیم برق به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون تومان به سرقت رفت بیان داشت: از این مقدار در طی سه روزگذشته حدود ۲۷۰ کیلوگرم سیم برق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون تومان به سرقت رفت.

حبیب‌پورکاشی مکان سرقت سیم برق دو روز اخیر را جاده نو خط اجاکسر به زرگر محله بخش رودبست بابلسر اعلام کرد و گفت: این سرقت در جاده نوخط اجاکسر رخ داد که شامل روستاهای دوغی‌کلا، شرامتان، ولیکرودپشت و جاده نصرت‌کلا است بوده است.

وی درباره وضعیت برق سطح شهرستان یادآور شد: با سرقت سیم برق در این مناطق خاموشی برای زمان کوتاه اتفاق افتاد اما بلافاصله رفع و در حال حاضر نیز مشکل خاموشی در سطح شهرستان نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز