خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر خبرداد:

تشکیل کمیته‌های ۱۸ گانه ستاد دهه فجر در بابلسر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۱۴

فرماندار بابلسر از تشکیل ۱۸ کمیته اجرایی در این شهرستان برای برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

فرماندار بابلسر از تشکیل ۱۸ کمیته اجرایی در این شهرستان برای برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: کمیته‌ها موظفند با استفاده از همه ظرفیت‌های ممکن برای باشکوه برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از بابلسر، سید کریم سجادی در نخستین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان با بیان اینکه دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست اظهار داشت: گرامیداشت این ایام، تجدید میثاق دوباره مردم با ولایت فقیه است.

وی افزود: در این مقطع از زمان که بیگانگان به طرق مختلف درصدد ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان هستند باید در این ایام ضمن بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بر وحدت ملی نیز تاکید داشته باشیم.

فرماندار بابلسر اذعان داشت: دهه فجر فرصت بسیار مناسب و مغتنمی است که در آن به تشریح و تبیین دستاورد‌ها، مبانی فکری و ارزشی انقلاب اسلامی بپردازیم.

سجادی از تشکیل ۱۸ کمیته اجرایی در این شهرستان برای برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: همه کمیته‌ها موظفند با استفاده از همه ظرفیت‌های ممکن برای با شکوه برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با بیان اینکه کمیته‌ها موظفند ظرف مدت یک هفته اعضای پیشنهادی خود را معرفی کنند عنوان کرد: با همدلی و همفکری، نقاط قوت و ضعف را شناسایی تا بتوانیم ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال را باشکوه‌تر برگزار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز