خبرگزاری کار ایران

در هفته وقف صورت می‌گیرد:

برگزاری بزرگترین نمایشگاه وقف در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۶۷

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل از برگزاری بزرگترین نمایشگاه وقف استان مازندران همزمان با هفته گرامیداشت وقف در جوار امام‌زاده ابراهیم(ع) این شهرستان خبرداد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل از برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه وقف استان مازندران همزمان با هفته گرامیداشت وقف در جوار ماما‌زاده ابراهیم(ع) این شهرستان خبرداد.

رسول علیخانی در گفت‌وگو با ایلنا عنوان این نمایشگاه را «همه واقف باشیم» بیان کرد و گفت: این نمایشگاه به منظور آشنائیت مردم از وقف و امورات موقوفی برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه با غرفه‌های بنام از سوی این نهاد در جوار امام‌زاده ابراهیم به نمایش گذاشته می‌شود، یادآور شد: نمایشگاه «همه واقف باشیم» به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه در این استان با غرفه‌های حجاب و عفاف، بصیرت‌افزایی همزمان با واقعه۹ دی‌ماه، عملکرد بقاع متبرکه، عکس‌هایی از واقعه حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰شناخته می‌شود.

رسولی با بیان اینکه غرفه‌ای بنام مشاور وقف جهت پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان در این نمایشگاه برپاست، تصریح کرد: برخی غرفه‌ها به دستگاه‌های اجرایی که در امور وقفی فعالیت دارند عملکردهای خود را به نمایش بگذارند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با اعلام اینکه نمایشگاه «همه واقف باشیم» از نخستین روز از هفته وقف یعنی نهم دی‌ماه آغاز می‌شود، اذعان داشت: این نمایشگاه تا پانزدهم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی در اشاره به برگزاری‌ برنامه‌ها در هفته وقف سخنرانی در بقاع متبرکه این شهرستان بیان و عنوان کرد: همچنین در این هفته برنامه‌های برگزاری نشست صنفی با حوزه‌های علمیه، همایش غنچه‌های ولایت، دعای ندبه، محافل انس با قران، زیارت راه دورپیامبر اکرم(ص)، همایش یاوران وقف و تجلیل از ۳۵ نفر از همیاران ادارات، خبرنگاران، روسای سابق و هیات امنا را در دستور کار داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز