خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

دهیاران و بخشداران آمل در ثبت وقایع چهارگانه منظم عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۹۵

دهیاران و بخشداران تمامی بخش‌های این شهرستان در ثبت وقایع چهارگانه روستائیان منظم عمل کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل تاکید کرد: دهیاران و بخشداران تمامی بخش‌های این شهرستان در ثبت وقایع چهارگانه روستائیان منظم عمل کنند.

به گزارش ایلنا از آمل، سیدجعفر رسولی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ثبت‌احوال این شهرستان که در دفتر ریاست ثبت‌احوال آمل برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان آمل در بخش شورای هماهنگی ثبت احوال تاکنون مقام اول را در بین شهرهای استان به خود اختصاص داده است، یادآور شد: مهم‌ترین وظیفه مسئولان اجرایی خدمات‌رسانی به مردم در بخش‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون این شهرستان در بخش خدمات‌رسانی ثبت احوال با موفقیت عمل کرده است، افزود: هم‌اکنون ثبت وقایع چهارگانه با نظارت ثبت‌احوال آمل در دو نمایندگی بیمارستان امام علی(ع) و بخش دابودشت صورت می‌گیرد.

رسولی با تاکید براینکه دهیاران و بخشداران موظفند در جهت ثبت وقایع و اطلاع‌رسانی به ثبت‌احوال شهرستان همکاری داشته باشند، اظهار داشت: در صورت عدم همکاری دهیاران در جلسات دیگر آن‌ها احضار و علت کوتاهی توضیح خواسته می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل مهم‌ترین ضعف اداری را فقط در این زمینه بیان کرد و گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط باید به رفع این مشکل پرداخته و بخشداران با دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.

وی در اشاره به ساخت ساختمان اداری ثبت‌احوال در بخش دابودشت عنوان کرد: با توجه به اینکه سازمان ثبت‌احوال مازندران اعلام کرده که در صورت ارائه زمین از سوی شهرستانی این سازمان برای ساخت آن همکاری خواهد کرد هم‌اکنون زمین برای ساخت ساختمانی اداری بخش دابودشت آماده استا تا سازمان به قولی که داده عمل کند.

یحیی عسگری‌پور بخشدار امام‌زاده عبدالله(ع) در ادامه این جلسه اعلام کرد: ۷۰ درصد دهیاران این بخش در جهت ثبت وقایع چارگانه با بخشداری همکاری داشته و مابقی به طور پراکنده و فاقد سکونت دائمی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز