خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۱۱۷

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران به عنوان نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، در انتخابات اخیر کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور که در بندر انزلی برگزار شد؛ "نصرالله دریابیگی" فعال با سابقه کارگران کشور و مازندران و رئیس کانون بازنشستگان استان، به عنوان نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور انتخاب شد.

وی در گفت وگویی با خبرنگار ایلنا ضمن قدردانی از حسن اعتماد کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی کشور؛ عضویت در هیات رییسه کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور را افتخاری بزرگ برای خود و استان مازندران برشمرد و گفت: انتخابم را به عنوان نماینده بازنشستگان شریف تامین اجتماعی کشور را به فال نیک می گیرم و قول می دهم با تمام توان خویش در جهت استیفای حقوق بازنشستگان کشور تلاش کنم.

دریابیگی نقش کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی و کانون های بازنشستگی کشوری را در احقاق حقوق این جامعه شریف مهم و موثر توصیف کرد و گفت: در بحث افزایش حقوق بازنشستگان قدرت این کانون در مذاکرات و پیگیری حقوق همکاران شریف در سراسر کشور را ملاحظه کردیم و بی شک این مسیر پر افتخار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز