خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد؛

تسریع در خدمات رسانی و برقراری آب و برق مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۴۵۰

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار تسریع در خدمات رسانی و برقراری آب و برق مناطق سیل‌زده شد و گفت: مسائل سیل‌زدگان ویژه پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه امروز ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین درس‌ها و دستاوردهای بزرگ عاشورا و کربلا تقوا بوده است که امام حسین (ع) در روز عاشورا نیز همواره مردم را به داشتن تقوای الهی تاکید کرده‌اند.

وی نماز اول وقت، اهمیت نماز شب، نافله و مستحبی، تلاوت قرآن کریم را از دیگر پیام‌های عاشورا برشمرد و از هیئات عزاداری در استان قدردانی کرد.

 نماینده ولی فقیه در مازندران با اشار ه به اینکه امشب مراسم وداع با سه شهید و آلاله دفاع مقدس و خان طومان در بوستان ولایت برگزار می‌شود، خواستار مشارکت پرشور مردم در این مراسم برای تجلیل از شهیدان شد.

حجت الاسلام والمسلمین  لائینی همچنین به خسارت‌های ناشی از سیلاب در استان اشاره و افزود: این خسارت‌ها در مرزن آباد سخت و شدید بود و بیش از پنج هزار میلیارد تومان خسارت زده است و تخریب راه‌های روستایی و مسکن و جان باختن تعدادی از افراد از مصائب این حادثه بوده است.

وی خواستار تسریع در خدمات رسانی و برقراری آب و برق مناطق سیل زده شد و اضافه کرد: خوشبختانه مسئولان استان از جمله استاندار از منطقه بازدید میدانی داشتند اما لازم است مسائل سیل‌زدگان ویژه پیگیری شود.

 او خواستار انعکاس درست و بیشتر مسائل و مشکلات سیل‌زدگان در مناطق مرزن‌آباد چالوس شد و افزود: امیدواریم نسبت به جبران خسارت‌ها شتاب بیشتری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با اشاره به پیام‌ها و درس‌های عاشورا، نقش خواص را در این حادثه مهم دانست و گفت: برخی خواص آلوده و بی بصیرت در ایجاد انحراف نقش داشتند و به وظیفه خود به درستی عمل نکردند.

وی با عنوان اینکه برخی خواص در عاشورا و کربلا یا امام کشی کردند و یا از حمایت امام سرباز زدند، افزود: انقلاب اسلامی نیز از برخی خواص بی بصیرت که سر سفره بیگانگان نشستند، ضربه خورده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: امروز عامه مردم از آموزه های دینی و بصیرت بهره‌مند هستند و اگر چند خواص بلرزند عامه مردم مسیر خود را بلد هستند و از مسیر جدا نمی‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین  لائینی تاکید کرد: مسئولانی که درست عمل می‌کنند در راستا و مسیر امام حسین(ع) هستند و آنانی که خیانت دارند در مسیر یزید و شمر خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز