خبرگزاری کار ایران

اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد:

بارش باران و خنکی هوا در راه مازندران است/شالیکاران نسبت به برداشت شالی‌های رسیده اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۳۸۸

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: با تقویت جریان‌های مرطوب شمالی، روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده شاهد بارش باران در مازندران خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: شبانه‌روز گذشته گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان به ترتیب از شهرستان ساری با ۳۶ و بلده با ۱۳ درجه سانتی‌گراد گزارش‌شده است.

احمد اسدی با اشاره به ادامه هوای گرم و شرجی امروز و فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه) در مازندران افزود: پنجشنبه و جمعه این هفته آسمان استان نیمه آفتابی و با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: هفته آینده به‌ویژه یکشنبه تا سه‌شنبه (دوم تا چهارم مرداد) با تقویت جریان‌های مرطوب شمالی شاهد ابرناکی، خنک شدن هوا و بارش باران بعضی ساعات در استان خواهیم بود.

اسدی از شالی‌کاران مازندرانی خواست: با توجه به بارش باران در هفته آینده، نسبت به برداشت شالی‌های رسیده اقدام کنند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: دریای خزر امروز با موج‌کوتاه همراه بوده، اما به‌تدریج مواج می‌شود، به‌طوری‌که از فردا تا جمعه برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز