خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری مازندران :

در مقابل مجرمان و اخلاگران امنیت و نظم ایستاده ایم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۶۶۷

رئیس کل دادگستری استان مازندران در آستانه هفته قوه قضاییه ضمن تشریح عملکرد این نهاد به مجرمان و اخلاگران امنیت و نظم در استان اخطار شدید اللحن داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد صادق اکبری گفت: دستگاه قضایی استان با همکاری دستگاه های امنیتی و انتظامی مقابل مجرمان و اخلاگران خواهد ایستاد.

وی گفت: سال گذشته 12 باند جرایم خشن دراستان مازندران متلاشی شد وبرای آنان مجازات های بازدارنده در نظرگرفته شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: درسال جاری مصمم هستیم با این قیبل مجرمان بدون اغماض وتعارف والبته با رعایت عدل وانصاف و حقوق شهروندی با قاطعیت وسرعت برخورد نماییم ومن ازافرادی که به هر دلیلی دراین مسیرحرکت می کنند و یا اندیشه اشان این چنین است درخواست می کنم سرنوشت گذشتگان را مطالعه کنند.

حجت الاسلام اکبری درخصوص رسیدگی به پرونده افرادی که از موقعیت خویش سوء استفاده کرده و مرتکب جرایم اقتصادی شده اند؛ خبرداد وگفت: برای برخی ازاین افراد حکم قطعی صادروبه اجرا گذاشته شده وپرونده برخی افراد هم در دست رسیدگی وصدورحکم است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران همچنین گفت: سال گذشته بیش از 998 هزار و 60 پرونده درمحاکم قضایی استان تشکیل و 993 هزار و 307 پرونده رسیدگی و منتهی به صدوررای وقرارشده است؛ همچنین یک هزار و 247 پرونده از سال 1399 نیزتعیین تکلیف شد.

وی درباره سیاست توسعه صلح و سازش در استان هم گفت: سال گذشته میزان صلح وسازش درمحاکم قضایی به 33 درصد رسید که این میزان در سال 1399، 22 درصد بوده است و تلاش داریم در سال جاری به رقم 40 تا 45 درصد افزایش یابد.

وی همچنین گفت: پرونده شورای سابق شهر سلمانشهر و شهرداری ساری در دادگاه های مربوطه در دست بررسی و رسیدگی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز